środa, 26 lipca 2017

Tylko szybkie migawki...

Jeszcze nie skończyłam tego, co chciałam Wam pokazać, a już zaczęłam kolejną rzecz. 
Takim sposobem albo uda mi się zazębić prace nad kilkoma projektami albo pogrążę się w czarnej ... rozpaczy :).
Dziś chciałam się Wam przypomnieć.
Cały czas działam, tylko na tworzenie postów brakuje mi czasu.
Od godziny 17 mam czas, który "kupiłam" sobie dzięki tipi.
Tak, dzieci od tamtej pory nie ma.

A wystarczyło 5 kijków, sznurek, drewniane spinacze i dwa obrusy.

tipi bez szycia, szara sypialnia, drewniana ściana w salonie,



Jest to wersja prowizoryczna, stworzona na szybko.
W przyszłym tygodniu może w końcu doczekamy się tarasu i pewne sprawy przestaną być tymczasowe.
Jednak palety nie spełniają zamierzonego celu.


I szybka rundka po domu.

tipi bez szycia, szara sypialnia, drewniana ściana w salonie,





tipi bez szycia, szara sypialnia, drewniana ściana w salonie,

tipi bez szycia, szara sypialnia, drewniana ściana w salonie,




A żeby nie było, że taki porządek wystylizowany do zdjęć, to pokażę Wam pokój, w którym ten porządek jest chwilowy. Jeszcze go na blogu nie było ;).
Żeby w jednym miejscu było czysto, drugie musi ucierpieć :).
Zresztą dom jest do mieszkania, czyż nie?


Następnym razem pokaże się już z ostatnim cudactwem, które zrobiłam.
Oczywiście po to, aby żyło i mieszkało się przyjemniej.
Życzę pięknego i spokojnego wieczoru wszystkim :).
P O Z D R A W I A M :)

29 komentarzy:

  1. Jakie piękne wnętrza! To drewno niesamowicie ociepla dom. Ściana z telewizorem jest bajeczna. Tipi jest dobre na wszystko :) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz sprawił mi olbrzymią przyjemność. Uwielbiam drewno i to jak potrafi stworzyć domową i ciepłą atmosferę. O sile tipi mogłam się dziś przekonać, do 21 córki siedziały na tarasie ;). Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia i dziękuję ;).

      Usuń
  2. Pięknie u Ciebie;) Lampion w sypialbi cudny. Tipi to fantastyczna sprawa, też robię prowizoryczne dla synusia;) Pokój dzieci jest taki, jaki powinien być pełny zabawek;) Fajnie masz,że dzieci nie roznoszą wszystkich zabawek po domu, tylko mają w jednym miejscu. Pozdrawiam i czekam na kolejne posty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zabawki są wszędzie. Mimo próśb i zakazów. Tipi to naprawdę super rozwiązanie, zabierałam się za nie od dawna, a radość dzieci nie do opisania. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Uściski ogromne :).

      Usuń
  3. Bo dzieciaki lubią się bawić prostymi zabawkami. Wiele im nie trzeba do zabawy. 😁
    PS serwetka w ramce fantastyczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Nadmiar zabawek powoduje tylko tyle, że nie wiedzą czym się bawić. I u mnie tak niestety jest. A serwetka jakoś tak sama mi wyszła. Niby krzywo, ale tak mi się spodobało ;). Ściskam :).

      Usuń
  4. Pięknie mieszkasz.
    Wpadł mi w oko koronkowy obrazek.
    Dziecię pewnie bardzo zadowolone z namiotu.
    Pozdrawiam i ślę uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie fakt, że podoba Ci się. Obrazek to szydełkowe serwetka włożoną trochę inaczej niż zwykle. Ale urok swój ma :). Dziewczyny są bardzo szczęśliwe i od rana siedzą w namiocie :). Miłego dnia kochana ;).

      Usuń
  5. Tipi świetne :)
    A w domu ślicznie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. TIPI i caly domek CUDNY!!!! pozdrawiam cieplutko już z NO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci. Nie ma to jak w swoim domku :). Podróże cieszą, ale powrót do swoich kątów jest chyba najprzyjemniejszy ;). Uściski;).

      Usuń
    2. tak,to prawda...
      Moniu,jestes moim wzorem,od korego czerpę dużo pomyslow,mam nadzieje,ze nie będziesz oto zla.
      mam prośbę,potrzebuje Twojej porady,dekoratorsko stylistycznej.czy będziesz uprzejma podac mi swój adres meilowy,czy jest możliwy jakiś kontakt z Toba?

      Usuń
    3. Twoje słowa są dla mnie ogromną nagrodą i dodają mi wiary we własne możliwości. Korzystaj z pomysłów śmiało. Adres mailowy jest na stronie o mnie, ale podam Ci też tutaj: moniagck@wp.pl , pisz śmiało, będzie mi bardzo miło z Tobą korespondować :).

      Usuń
  7. Sypialnia jest przepiękna! Właśnie będę aranżować swoją czy myślisz ze taki ciemny odcień szarości jak u Ciebie będzie dobrze pasował z takimi dodatkami w formie pościeli czy firanek w kolorach hm...ciemnej magenty, fioletu coś w tym stylu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Jeśli boisz się tego odcienia szarości to spróbuj jaśniejszy. Ja mam ściany pomalowane Beckersem kolor Stony Grey, a jaśniejszy będzie Light Grey. Mimo wszystko uważam, że na tle szarości takie mocne kolory wyglądają dobrze, ale w kilku dodatkach. Jeśli chciałabyś fioletu to dorzuć neutralną narzutę lub koc, kilka ciemnych i jasnych poduszek. Co do zasłon to ja osobiście nie wybrałabym w fioletowym kolorze, wg mnie zbyt mocno się odcinają. Dodatki jak najbardziej, ale też nie przesadzam ilość. Dużo też zależy od mebli i ich koloru. Białe lub jasne ok, ale z ciemnymi typu Wenge, w połączeniu z ciemną szarością i mocnym np. amarantem będzie przytłaczająco. Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia. Najważniejsze żebyś ty potrafiła się w niej zrelaksować ;). Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. No proszę jakie szybkie tipi;) Widać, że sprawiło sporo radości! A domek masz przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. I już zagospodarowałaś haczyki :)
    U mnie tipi niestety średnio się sprawdza, dzieciaki przypominają sobie o nim bardzo rzadko - jak dla mnie za rzadko, no ale nic na siłę ;) Twoje mimo, że prowizoryczne wygląda świetnie :)
    A te kilka projektów na raz... skąd ja to znam - nie skończę jednego robię drugie i tak kilka zaczętych nić nie doprowadzone do finału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo mnie tak niesamowicie drażniły te haczyki wystające, a że szwagierka obdarowała mnie kwiatkami to zawisły na nich. U mnie tipi się rozjechało po harcach trójki dzieci i muszę przewiercić kołki, aby stało się stabilne. Heh, jak ja się cieszę, że nie tylko ja mam tyle planów i chęci, że muszę parę rzeczy zacząć, a niekoniecznie tak szybko je skończyć :). Ale może z drugiej strony to dobrze, bo przynajmniej u mnie mobilizuje mnie to do ich ukończenia. Gdybym może ich nie ruszyła to nie doczekałyby się realizacji :). Uściski dla Ciebie Arletko.

      Usuń
  10. Bardzo podobają mi się takie wnętrza. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę i zapraszam częściej. Serdecznie pozdrawiam :).

      Usuń
  11. chociaż to tipi tylko na chwilkę, ale wyszło świetnie!! Dzieci na pewno skorzystały :)
    Pięknie mieszkasz, bardzo lubię takie wnętrza :)
    Pozdrawiam wakacyjnie i zapraszam na candy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny miały tyle frajdy, że sama byłam zaskoczona. Obecnie tipi czeka na montaż trwały. Miło mi bardzo, że podoba Ci się u mnie. Na Candy już wyskoczyłam, może los się do mnie uśmiechnie, kto wie :). Również przesyłam dla Ciebie serdeczne pozdrowienia :).

      Usuń
  12. Tipi nie tylko jest dobre do zabawy ale też świetnie dekoruje przestrzeń. Pięknie mieszkasz. Oczywiście ramka z koronką niesymetrycznie umieszczoną jest niesamowita. Fajne jest to, że całe mieszkanie ma spójną kolorystykę i utrzymane jest w szarościach, natomiast pokój dziecięcy to inny świat, pełen kolorów, wręcz bajkowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma w sobie dużo uroku chyba w prostocie. Kilka lat trwało zanim udało mi się całość domu wyposażyć i udekorować w jednej kolorystyce, może niekoniecznie w jednej stylistyce. Pokoje córek są kolorowe, ale nie mam zamiaru tego zmieniać. Dzieciństwo to feria barw, na szarości przyjdzie jeszcze czas. To bardzo miłe, że podoba Ci się u mnie. Takie słowa zawsze dodają otuchy i dopingują do dzialania. Ściskam ;).

      Usuń
  13. Although it's a tipi just for a while, but it worked out great !! Children certainly took advantage :)
    Beautifully live, I really like such interiors
    หนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl