środa, 12 lipca 2017

DIY - drewniany mini kwietnik.

Hej :).
Weekend minął bardzo szybko. 
Był i odpoczynek i praca.
Od wczoraj działam z tworzeniem różnych projektów.
Tu zacznę, tam coś ruszę i tak kilka rzeczy czeka na ukończenie.
Dziś miałam trochę wolnego czasu pomiędzy myciem okien i wpadł mi do głowy pomysł na zagospodarowanie ściany nad sofą.
Obrazki ze znakami zodiaku zdjęłam, zrobiłam małą roszadę z ozdobami ściennymi i nastało zapotrzebowanie na nowe DIY.
Pod obrazem z brzozami zostały dwa wolne wkręty i coś koniecznie musiało je zasłonić.
Nauczona doświadczeniem nie szpachluje już miejsc po wkrętach tylko czekam, aż coś mi wpadnie do głowy. Nie chcę już kolejnych dziur w ścianach i staram się wykorzystać te, które już są.

Dziś pokażę Wam pomysł na mini kwietnik. 

drewniany mini kwietnik, wieszak jeleń,

Roślinki są zasadzone w znanych już słoiczkach po jogurtach z Biedronki.
Cudną deskę dębową przyniósł mi mąż.
Wieszak z jeleniem (na punkcie którego ostatnio mam totalną jazdę) zamówiłam na Aliexpress.
Sznurek jutowy kupiłam w Kik'u.

Zanim zarzucę Was ogromem zdjęć chciałam serdecznie podziękować Monice z bloga Katalog inspiracji, która nominowała mnie do Liebster Award.
Jest to moje pierwsze tak miłe wyróżnienie, za co ogromnie chciałam Jej podziękować.

Z miła chęcią odpowiem na zadane pytania.

1. Blogowanie jest dla mnie... realizacją moich pomysłów i dzieleniem się nimi z Wami.
To moja swoista odskocznia i maszyna, która ciągle motywuje mnie do tworzenia.

2. W przyszłości chciałabym ... założyć małą działalność i na poważnie zająć się fotografią.

3. Interesuję się... książkami, fotografią, aranżacją wnętrz i szczerze kocham drewno :).

4. Zawodowo zajmuję się... ogarnianiem codziennego życia naszej czwórki.

5. Jestem kobietą... wybuchową, wrażliwą i niestety często naiwną.

6. Moim ulubionym daniem są... frytki. Niezmiennie od zawsze.

7. W ludziach cenię... szczerość i brak zawiści. Nie toleruję ludzi dwulicowych.

8. Trzy najważniejsze wartości w moim życiu to... rodzina, miłość i

9. Nie lubię... wstawać rano. Najchętniej przed 9 nie wychodziłabym z łóżka.

10. Marzy mi się... spokojna przyszłość dla mojej rodziny.

11. Mój styl ubioru to... brak stylu. Kupuje to w czym czuję się dobrze.
Lubię podkreślić swoją kobiecość, ale wygoda ponad wszystko.


Tyle o mnie.
Chciałabym nominować następujące blogi:






Mam nadzieję, że dziewczyny przyjmą moją nominację :).

Oto moje pytania:

1. Przygodę z blogowaniem zaczęłam ponieważ ...
2. Moją największą zaletą jest...
3. Szarlotka czy sernik?
4. Najszczęśliwszą chwilą w życiu było...
5. Moje wymarzone miejsce na odpoczynek to...
6. Nigdy nie zjadłabym...
7. Mój ulubiony kolor to...
8. Lot samolotem czy rejs statkiem?
9. Potrawa, która przywołuje wspomnienia z dzieciństwa to...
10. Mam słabość do...
11. W mojej torebce zawsze mam...

Dziękuję jeszcze raz za nominację i przesyłam Ci uściski Moniu :).

Mam nadzieję, że niczego nie zrobiłam źle, jeśli popełniłam jakąś gafę dajcie znać.

Wracając do tematu.
Deskę swoim zwyczajem potraktowałam parafiną.Pięknie ściemniała.
Na zdjęciu poniżej jeszcze w surowym stanie.


Na środku zamontowałam wkręt do zawieszenia jelonka, po bokach wywierciłam małym wiertłem otwory do przeciągnięcia sznurka.



Z tyłu zawiązałam i gotowe.
Po bokach zamontowałam uchwyty do zawieszenia na ścianie. Identyczne są przy wielu ramkach czy obrazkach. Ja swoje kupiłam w markecie budowlanym.


Tak obecnie wygląda strefa odpoczynku.



drewniany mini kwietnik, wieszak jeleń,

drewniany mini kwietnik, wieszak jeleń,


drewniany mini kwietnik, wieszak jeleń,

drewniany mini kwietnik, wieszak jeleń,



Zostały mi dwa haczyki po bokach obrazu z domkiem. Nie mam póki co koncepcji co tam umieścić . 
Może Wy mi coś doradzicie?
A może nic już nie dokładać?




drewniany mini kwietnik, wieszak jeleń,

drewniany mini kwietnik, wieszak jeleń,

drewniany mini kwietnik, wieszak jeleń,

Jeśli dotrwaliście do końca to gratuluję. 
Ilość zdjęć jest przesadzona, ale uwierzcie mi, że usunęłam drugie tyle :).

Jeszcze tylko kadr salonu i uciekam do codziennych obowiązków.


Buźki :).



39 komentarzy:

  1. Jak zwykle rewelacyjne masz pomysły, wieszak boski. Podasz mi linka do wieszaczka z Alli?? Będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Pewnie, że Ci podam: https://www.aliexpress.com/item/Deer-Head-Animal-Self-Adhesive-Clothing-Display-Racks-Hook-Coat-Hanger-Cap-Room-Decor-Show-Wall/32812549033.html?spm=2114.13010608.0.0.XA0jvz
      Uściski przesyłam :).

      Usuń
  2. Ślicznie u Was.
    Fajna kwiatowa ekspozycja Wam wyszła. Moje ulubione słoiki z biedronki.
    Muszę się do czegoś przyznać - wiem, że to jest modne ale nie przepadam za zwierzęcymi głowami. Jakoś źle mi to się kojarzy.
    Już dawno miałam Ci napisać - robisz bardzo ładne ujęcia pomieszczeń. Może podpowiesz jak...
    Pozdrawiam wakacyjnie ☀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :). To że coś jest modne nie oznacza, że każdy musi się tym zachwycać :). A te głowy przypominają trofea i w sumie mogą wywoływać złe skojarzenia :). Ważne żeby się otaczać tym, co sprawia, że czujemy się dobrze we wnętrzu :). A co do robienia zdjęć to staram się żeby były jasne czyli dobre oświetlenie jest bardzo ważne, u mnie akurat są duże okna i dzięki temu jeden problem mam z głowy. Poza tym mam fioła na punkcie ostrości zdjęć. Jeśli jest choć trochę niewyraźne to pstrykam do skutku. A że ostatnio mam obiektyw, który nie chce ze mną współpracować to zrobienie porządnych zdjęć zajmuje mi czasem dużo czasu. Fotografią się bardzo interesuje, mam kilka książek i poradników. Poza tym samo robienie zdjęć sprawia mi ogromną przyjemność. Cieszę się, że Ci się podoba to co pokazuję :). Pozdrawiam Cię i życzę wielu słonecznych chwil :).

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Skoro interesujesz się fotografią to może jakiś post wyskrobiesz na ten temat.
      Tobie też życzę wielu pogodnych chwil😊

      Usuń
    3. Proszę Cię bardzo :). Co do postu o takiej tematyce to nie czuję się na tyle kompetentna, aby taki poradnik stworzyć. Fajne rady daje Ola z bloga Home on the hill, może zajrzyj tam. Jeśli się douczę to może wtedy taki post powstanie. Moc serdeczności :).

      Usuń
  3. Dekoracja z jelonkiem jest fantastyczna! :)
    Pomysł ze słoiczkami i sukulentami wyszedł fenomenalnie!
    Całość wyszła bardzo schludnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Powstała bardzo spontanicznie :). Pozdrawiam :).

      Usuń
  4. Super Ci wyszło! Oj widzę, że ciągle masz nowe pomysły;) A te urocze słoiczki tez mam i często z nich korzystam;)Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :). Pomysłów mam mnóstwo, tylko czasu brak. Czasem potrzebuje też pomocy, bo nie mam dostępu do narzędzi, które przydałyby mi się w danej chwili i zlecam te zadania mężowi :). A słoików mam chyba jeszcze ze dwadzieścia i myślę jak je wykorzystać bo zajmują mi miejsce w szafce :). Ich zastosowań może być naprawdę mnóstwo :). Uściski kochana :).

      Usuń
  5. No na prawde jestem pod wrażeniem. Jak Ty się rozwijasz kreatywnie. Brawo. Narobiłaś mi smaka, czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ja Ci dziękuję za tak miłe słowa. Staram się rozwijać, poza tym po prostu lubię to co robię, mam wielką radość jeśli uda mi się coś zrobić samej. A jeżeli jeszcze znajduje to uznanie u Was to już duma rozpiera mnie na całego :). Ściskam i przesyłam słoneczne pozdrowienia :).

      Usuń
  6. Po pierwsze pięknie mieszkacie, po drugie wieszak genialny!!! Ślicznie się prezentuje i bardzo dobrze wpasował się do Waszego wnętrza. Pomysł rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podoba Ci się u mnie. W zasadzie cztery lata trwało zanim mogłam stwierdzić, że dobrze się czuję we własnym domu i jest to mój wymarzony kawałek podłogi. Fakt, że ten kwietnik/wieszak tak się podoba sprawia, że ciągle mam ochotę coś tworzyć. Dziękuję za docenienie i gorąco pozdrawiam :).

      Usuń
  7. Bardzo fajny kwietnik:) Niepowtarzalny i uroczy:) Dziękuję za nominację:) w wolnej chwili odpowiem na pytania:) Dziś mam głowę pełną pomysłów i mnie nosi z radości:) Przesyłam drobinki pozytywnej energii do Ciebie. Jesteś niesamowicie kreatywną osobą, która ciągle czymś nowym mnie zaskakuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kamila. Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga. Co do radości to już wiem co ją u Ciebie wywołało :). Możesz być dumna z tego co stworzyłaś :). Za pozytywną energię Ci dziękuję i życzę spokojnej nocy :). Ściskam :).

      Usuń
  8. Moniu dziękuję Ci za nominację, strasznie mi miło :) a kwietnik wyszedł fantastyczny :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi jest bardzo miło gościć w Twoim domu i ogrodzie. Masz świetne pomysły i pstrykasz cudne zdjęcia ;). Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę dobrej nocy :).

      Usuń
    2. Toś mi nasłodziła! :) dziękuję Ci, moje drzwi są zawsze dla Ciebie otwarte :) buźka!

      Usuń
  9. FANTASTYCZNIE! Moniu,brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ściennej aranżacji! Wieszak pomysłowy i prezentuje się pięknie :)

    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Marto za miłe słowa. Pozdrawiam Cię :).

      Usuń
  11. Pomysł superowy! Choć za głowami jelonków nie przepadam, ale u Ciebie wygląda to świetnie:))
    PS. A kaktusiki w tych słoiczkach cudne!!!
    PS 2. Fajny salon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :). W słoikach rośnie sobie aloes, grubosz zielony i jeden osobnik z nazwy mi nieznany :). Dziękuję za pozytywną opinię o salonie :). Przesyłam pozdrowienia :).

      Usuń
  12. napiszę krótko: pomysł g e n i a l n y ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ pomysłowy :)
    Świetnie wygląda.
    Też wykorzystuję te słoiczki bardzo często, są genialne.
    Pięknie u Ciebie, chyba będę wpadać tu częściej.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://dompodbialasowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, że Ci się podoba. Słoiczki są tak wdzięcznym materiałem do wielu DIY, że żal byłoby ich nie wykorzystywać. Zapraszam Cię o każdej porze :). Z wielką przyjemnością poznam Twojego bloga :). Serdeczności życzę;).

      Usuń
  14. Rewelacyjny :)) piękny blog :) miło mi tu zagoscić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie do odwiedzin i bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Pozdrawiam ciepło :).

      Usuń
  15. Ale pieknie! Niewiarygodnie zdolna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję Ci. Robię to co sprawia mi ogromną przyjemność i daje mnóstwo satysfakcji. Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia :).

      Usuń
  16. Pięknie u Ciebie. Kącik wygląda super, deska z roślinami i wyżej gałązki brzozy tworzą naturalną, świeżą i oryginalną dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu. Takimi naturalnymi dekoracjami mam potrzebę się otaczać od dłuższego czasu. Ściskam Cię mocno ;).

      Usuń
  17. Piękny masz stół :) Półeczka wygląda fajnie, i pięknie wpasowałaś ją w całość aranżacji salonu :) Patrząc na moje kwiaty w biedronkowych słoiczkach, całkiem dobrze im się tam rośnie :) Na haczyki na pewno coś wymyślisz :) Kreatywna kobieta jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Arletko, okrągły stół był moim marzeniem od zawsze. Na haczykach już wiszą roślinki, a kiedyś może będzie coś innego. Dziękuje za wszystkie miłe słowa :).

      Usuń
  18. WOW! Swietnie pomyślane! Zdjęcia fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful with you. The corner looks great, the plank with plants and the higher birch twigs create a natural, fresh and original decoration

    หนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl