poniedziałek, 2 października 2017

Kwietnik stał się świecznikiem.

Dzisiejszy post nie będzie o tworzeniu czegoś od nowa, a o tym jak w inny sposób wykorzystać gotową dekorację.
Bardzo często przypadek sprawia, że tworzę coś nowego albo nadaję odmienne zastosowanie już posiadanej rzeczy.


Zabawy moich córek czasem kończą się stratami materialnymi ;).
Tak było z mini kwietnikiem.
W szale radości pourywały sznurki, na których wisiały słoiczki z roślinami.
Na szczęście kwiatki nie ucierpiały, wystarczyło ponowne wsadzenie do doniczek.
Skoro miałam naprawiać szkody, stwierdziłam, że ze względu na zbliżającą się jesień przyda nam się świecznik.






Słoiczki zawiesiłam na sznurku jutowym, włożyłam małe tealighty i gotowe.
Nic innowacyjnego, ale może komuś się spodoba.
Może za jakiś czas okaże się, że znajdę nowe zastosowanie tego kwietniko-świecznika :).

Udanego tygodnia Wam życzę.

38 komentarzy:

  1. Super pomysł. Teraz w jesienno zimowym okresie światło świec dodaje wnętrzu przytulności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, światło jest teraz na wagę złota przy tak pochmurnych dniach. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. woow,powiedziałabym,ze dziewczynki wiedziały co robią...swiecznik wygląda przepięknie,oryginalnie i nastrojowo!
    Masz rewelacyjne pomysły Moniczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, czasem te moje dziewczyny zmotywują do działania :). Dziękuję Ci :).

      Usuń
  3. Świecznik stworzył cudowny nastrój, skojarzył mi się nawet z kominkiem. W sam raz na jesienne wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że takie wywołał u Ciebie skojarzenia. Uprzyjemnia nam wieczorki :).

      Usuń
  4. skradam pomysł,bo jest własnie KOMINKOWY,a w wiezowcu,w którym mieszkam,spisze się na medal.Dziekuję za swietny pomysł,pozdrawiam.Lusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, mam nadzieję, że uprzyjemni Ci czas. Pozdrawiam :).

      Usuń
  5. Kolejny świetny pomysł. Nie od dziś wiadomo, że najprostsze pomysły są najlepsze! Cudowne światełko daje ten świecznik. Tworzy nastrój... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona jak fajnie światło się rozchodzi i tworzy przyjemny dla oka efekt :). Pozdrowienia Elu :).

      Usuń
  6. Śliczniutkie i przeurocze :)
    Od razu się cieplej robi, jak się na nie spojrzy.
    Super DIY.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, takie dekoracje na panującą za oknem szarugę są idealne. Pozdrawiam :).

      Usuń
  7. Polka to potrafi a może powinnam napisać Monia to potrafi.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, czasem coś się uda ciekawego stworzyć :D. Dziękuję Moniu :).

      Usuń
  8. Świetna jest ta deska z jelonkiem, a ja już kupuje drugi miesiąc tego jelonka i kupić nie mogę. Muszę go w końcu zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zamawiaj :). Można tyle ciekawych dekoracji z nim stworzyć :). Dziękuję i pozdrawiam :).

      Usuń
  9. Świecznik jest świetny, idealny na długie wieczory. Córeczki zafundowały Wam fantastyczne, nastrojowe i romantyczne miejsce ;) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadbały o nastrój dla rodziców :). Dziękuję Ci i słoneczne pozdrowienia przesyłam :).

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że dostrzegłam to dopiero po Waszych komentarzach. Nieplanowany efekt :)> Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Cudowne i stylowe rozwiązanie :) Obłędny świecznik, który z daleka wygląda jak kominek. Super projekt ! Jestem pod dużym wrażeniem Twojego pomysłu !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, strasznie się cieszę, że spodobał Ci się. Zastanawiałam się czy pokazywanie takiej zmiany, w której zamiast kwiatków do słoików powędrowały świeczki ma sens. Jest mi szalenie miło, że zaryzykowałam i spotkało się to z aprobatą. Uściski wielki :).

      Usuń
  12. Coreczki wiedziały,ze będzie przytulniej.
    bardzo sympatycznie sciana wygląda.ciepło i kominkowo :-)pozdrawiam cieplo! Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki nim czasem udaje mi się na świat spojrzeć zupełnie inaczej i dostrzec możliwość rozwoju tam, gdzie coś uległo zniszczeniu :). Pozdrawiam Cię Anno.

      Usuń
  13. Oszałamiająco to wygląda ❤️
    Bardzo mi się podoba taki klimacik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedziały co robią jednym słowem;) Fajny klimacik dały świeczki;)Z daleka myślałam,że to jakiś bio kominek czy coś w tym rodzaju;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się zaprzeczyć, że rozbój okazał się dobrym rozwiązaniem :). Mi też to światło małych tealightów bardzo odpowiada. Ściskam :).

      Usuń
  15. Idealne na jesienne wieczory :) Nic się u Ciebie nie zmarnuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co ma się marnować, jak wystarczy zmienić przeznaczenie :). Dziękuję Ci i pozdrawiam :).

      Usuń
  16. Jak u Ciebie jest pięknie. Świecznik mi się podoba i jeszcze ta brzozowa dekoracja w ramie. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. To zawsze dodaje mi otuchy, gdy moje dekoracje podobają się komuś jeszcze niż ja sama :). Pozdrawiam Cię :).

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl