środa, 22 listopada 2017

Kolejna metamorfoza witryny Hemnes.

Witajcie w ten pochmurny dzień.
Pogoda nie daje nam zapomnieć, że to jesień i to w najgorszym wydaniu. 
Po każdym wyjściu z domu z ogromną przyjemnością do niego wracam. 
Gorąca herbata jest moim największym przyjacielem.
Mimo pogody humory nas nie opuszczają, córki mają ogrom energii, obecnie bawią się zabawkami Transformers, nie wiem czy ich chłopięce zainteresowania powinny mnie martwić, 
póki co nie ingeruję ;).
Ja sobie podryguje do latynoskich rytmów ;).
Ogólnie nie dajemy się ponurej aurze.

Wracając do tematu, wiele rzeczy i mebli w naszym domu zbyt długo nie pozostaje
 w nienaruszonym stanie.
 Witryny z Ikei przedstawiać nikomu raczej nie trzeba, ja ją uwielbiam.
Jej klasyczny kształt pozwolił mi na to, aby troszkę z nią poeksperymentować.

Padło na szprosy (tak wiem, znowu szprosy), 
które zrobiłam z listewek kupionych w sklepie budowlanym.
Potrzebowałam dwóch sztuk, koszt jednej to niecałe 10 złotych i farby akrylowej.
 Listewki przyłożyłam do szyby, odrysowałam miejsce cięcia
 i piłą ręczną nadałam odpowiedni kształt.


Pomalowałam i przykleiłam za pomocą taśmy dwustronnej. 
Nie wiem jak długo u mnie będzie w takim wydaniu, 
mam ochotę wymienić jeszcze uchwyty, ale póki co szukam pomysłu.



Przez dwa tygodnie tylko połowa witryny była gotowa, 
nie po drodze było mi do marketu kupić drugą listewkę. Jedną kupiłam wcześniej gdy robiłam lustro w ramie okiennej. 
Ten post znajdziecie tutaj.


Resztę zdjęć robiłam dzisiaj, a niestety światła mamy deficyt, także z góry przepraszam za jakość.


biała witryna Hemnes, biały stół Ingatorp Ikea, białe krzesła Ingolf, metamorfoza witryny Hemnes, biała matowa farba akrylowa Śnieżka Supermal,

biała witryna Hemnes, biały stół Ingatorp Ikea, białe krzesła Ingolf, metamorfoza witryny Hemnes, biała matowa farba akrylowa Śnieżka Supermal,

biała witryna Hemnes, biały stół Ingatorp Ikea, białe krzesła Ingolf, metamorfoza witryny Hemnes, biała matowa farba akrylowa Śnieżka Supermal,



biała witryna Hemnes, biały stół Ingatorp Ikea, białe krzesła Ingolf, metamorfoza witryny Hemnes, biała matowa farba akrylowa Śnieżka Supermal,


Pokażę Wam też wnętrze witryny, chociaż porządek tam średni.


Może komuś z Was przyda się taki sposób na przemianę swojego mebla :).

A może macie za sobą metamorfozę witryny lub innego mebla, wrzućcie link w komentarzu,
  z wielką przyjemnością Was odwiedzę.

Moje przedszkolaki były ostatnio na wycieczce w fabryce bombek i przywiozły takie cudeńka.
Na pewno zawisną na choince na honorowym miejscu.
Coraz mocniej czuć zbliżający się okres przedświąteczny.


Byłam "przypadkiem" w Pepco i w sprzedaży mają ażurowe gwiazdy :).
Myślałam, że tylko w Ikei mogłabym je kupić, a tu zaskoczenie.


Lecę zarabiać ciasto na pierniczki z moimi małymi słodziakami.
Przepis znalazłam na blogu W perfekcyjnym domu .
Ciasto będzie dojrzewało, by zapewne w połowie adwentu zmienić się w ciasteczka :).

Miłego popołudnia Kochani.
 

44 komentarze:

  1. Niby tylko szprosy, a witrynka wygląda zupełnie inaczej, dodały jej klasy. A ja dzisiaj śledziłam allegro w poszukiwaniu takiej gwiazdy. Znalazłam najtańszą za 12,99. Jestem bardzo ciekawa ceny tej pepcowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, cena w Pepco to 19,90zł, a oprócz klosza są dołączone lampki led na baterie (10 lampek), więc nie ma konieczności podłączania kabla. U mnie w sklepie były tylko srebrne, nie wiem czy są jakieś inne kolory. Ps. też widziałam tę na allegro, w dodatku jest darmowa wysyłka do paczkomatów, także warto korzystać :).

      Usuń
    2. To rzeczywiście opłaca się bardziej z allegro, spróbuję, bo zależy mi na białej :) pozdrawiam

      Usuń
    3. Proponuję też przejść się po sklepach typu ,, wszystko po 4 zl". Kolezanka kupila tam 3 gwiazdy( niestety bez lampeczke w srodku) roznej wielkosci po 3.99, 4.99 i 5.99. Wydaje mi się, ze koszt lampeczek do srodka nie bylby większy niz 6-7 zl.. Myslę ze to tez dobry pomysl. :)

      Usuń
    4. Dziękuję za podpowiedź, mam w okolicy taki sklep, ale jakoś nie pomyślałam, żeby tam poszukać:). Lampki można bez problemu za kilka złotych dokupić ;). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Witrynka nabrała wyrazu i majestatu z tymi szprosami. Metamorfoza zdecydowanie na plus. Jak zwylke zapraszam do swojego domku w najbliższej przyszłości będzie kilka mebelkow. Gwiazdka jest świetna, ja znalazłam na necie szablon na takie gwiazdki, ale chyba pójdę na łatwiznę i sobie kupię:) Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę do Ciebie na pewno:). Ja też planowałam zrobić taką gwiazdę, ale stwierdziłam, że po prostu sie nie wyrobię :). Czasem warto skorzystać z gotowca:). Pozdrawiam Cię :).

      Usuń
  3. Moniu Przepieknie wyglądają te szprosy!!! faktycznie nawet Witrynka jest zmienną.. Panną w swoim wyglądzie.Teraz jeszcze piękniej pasują krzesełka do niej :-)
    Bombeczki są cudne.Uwielbiam takie pamiątki,bo takie spersonalizowane będa z pewnością pamiątką na całe życie :-)
    Pepco zaskakuje bardzo pozytywnie..zresztą jak zawsze.
    Monisiu dziękuję za nowy post,czekałam na niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, lejesz miód na moje serducho. Bardzo mnie cieszy, że podoba Ci się to co udaje mi się stworzyć:). Bombki będą naszymi skarbami. Uściski wielkie :).

      Usuń
  4. To znowu ja :-)widzę duzo Skarbów w witrynce :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbów coś jest, ale już się nie mieszczą zupełnie :).

      Usuń
  5. Monia! <3 Dziękuję, że do mnie zaglądasz. Mam nadzieję, że zasmakujecie w pierniczkach. Niech Wasze ciasto nabiera mocy! Witrynka wyszła bardzo ciekawie! U mnie kilka dni temu pojawił się podobny wpis. Mam oko na witrynkę :) Sama szukam nowych uchwytów, ale sprawa nie jest prosta. W sumie jest chyba beznadziejna, bo uchwyty mają podwójne mocowanie a rozstaw jakich niewymiarowy ;/

    Zaczyna się robić Świątecznie u Ciebie. Też skusiłam się na tę gwiazdę - jedną mam z ubiegłego roku, zrobiłam z niej wtedy lampę :)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że zaglądam do Ciebie. Cudne rzeczy pokazujesz ;). Twoja aranżację w witrynie widziałam i wiesz, że bardzo mi się spodobała ;).
      W naszym domku powoli wprowadzam akcenty świąteczne, dawkuje sobie dekoracje :).
      Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia ;).

      Usuń
  6. Witrynka teraz idealnie współgra z krzesłami! Super to wygląda!!!
    Bombki i gwiazda śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mnie cieszy, to że Ci się podoba. Dziękuję:).

      Usuń
  7. Witrynka nabrała takiego majestatu! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te witrynke i uważam, że jest cudowna. Też rozglądam się za fajnymi gałeczkami do niej. A gdzie jest mój ulubiony renifer z gwożdzików?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria mebli naprawdę ma coś w sobie ;). Hollinko obraz wisi obok witryny odkąd go zrobiłam. Zdjęcia niestety są ciemne i pewnie go nie dostrzegłaś :). Buźki;).

      Usuń
  9. Uwielbiam tą serię mebli :)
    Witrynka wyszła świetna.
    Pięknie u Ciebie.
    A gwiazda z Pepco jest świetna, chyba też tam zajrzę.
    Dawno ją kupiłaś?
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją uwielbiam. Cieszę się, że podoba Ci się w mojej wersji :). Gwiazdę kupilam we wtorek także zajrzyj, powinny jeszcze być dostępne :). Ściskam.

      Usuń
  10. Pomysłowa Jesteś kobieto, aż zazdroszczę, że umiesz obsługiwać cięższy sprzęt (ja jedynie co potrafię utrzymać, to pędzel) I tym sposobem sprawiłaś, że mebel wygląda wyjątkowo :)
    Wprawdzie jeszcze nie dokonałam przemiany, ale mam dwa regały z nadstawkami BILLY, też z Ikea, będą na poddasze. Aby wpisały się w klimat, muszę je przemalować i za szybą wstawić czarną siatkę hodowlaną i żeliwne uchwyty...
    Ciasto dojrzewające..... !!! Koniecznie muszę zrobić, od kilku dni za to się zabieram, w końcu muszę poświęcić czas. Przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio :). Nauczyłam się obsługi narzędzi,bo często nie mogłam się doprosić męża o pomoc. Teraz jestem niezależna ;). Spróbuj i Ty, na początku jest stres i lęk, wystarczy zachować ostrożność i nie zrażać się, że coś nie wychodzi.
      Bardzo jestem ciekawa zmian jakie opisałaś, już teraz wiem,że regały będą wyglądać fantastycznie.
      Ja też pierwszy raz będę robić te pierniczki, zobaczymy co to wyjdzie. Serdeczności ;).

      Usuń
  11. Pomysł świetny. :) Kilka listewek, niewielkie malowanie, a efekt niesamowity. :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, lubię szybkie, niedrogie, a efektowne zmiany. Pozdrawiam ciepło ;).

      Usuń
  12. Witryna jest świetna ! Pomysł z listewkami w kształcie x bardzo fajny i kreatywny.
    U Ciebie już świątecznie i klimatycznie :) Gwiazda bardzo fajna. Twoje córeczki mają piękne imiona :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Kilka elementów świątecznych już u nas zagościło, ale póki co tyle wystarczy. Reszta pojawi się w grudniu ;). Dziękuję za każde miłe słowo. Moc pozdrowień dla Ciebie :).

      Usuń
  13. Matko,jakie cudo Stworzyłaś.wszystko spojne,pasuje do siebie.pomyslowa,wszechstronnie uzdolniona jestes.kolejnych postow zawsze wygladam z zaciekawieniem.jestes moją blogerką nr1.od której zaczynam poranną prasę*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłych słów, naprawdę dziękuję. Bardzo się cieszę, że lubisz do mnie zaglądać. Pisanie w próżnie nie ma sensu, a świadomość, ze ktoś czeka i czyta z zaciekawieniem napawa mnie optymizmem i jeszcze bardziej zachęca do pracy. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:).

      Usuń
  14. Ty to potrafisz. Jutro biegnę do Pepco.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniu. Biegnij, jest tam dużo fajnych ozdób świątecznych:). Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Wspaniały pomysł z metamorfozą witryny, gwiazda też piękna jak na taką trafię to też ją sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszy mnie to ogromnie, że Ci się podoba. Gwiazda wygląda naprawdę fajnie i tworzy super klimacik. Pozdrawiam :).

      Usuń
  16. Mała ale jakże duża zmiana:-) Super Ci to wyszło Kochana! sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lussi ;). Czasem niewiele potrzeba, aby nadać nowy charakter danej rzeczy:). Moc uścisków:).

      Usuń
  17. Piękna witrynka, nabrała charakteru. Teraz jest taka bardziej Twoja;) Gwiazda śliczna, wprowadza ciepły klimat. Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi czytać Twoje słowa Elu. Na tym mi zależało, aby spersonalizować ją trochę, taką bardziej pode mnie :). Również przesyłam moc pozdrowień.

      Usuń
  18. jest cudnie w Pani salonie a sama witrynka,ktora tez posiadam,jest oryginalna z krzyzykami :-)podglądam Pani blog od niedawna i mnie wkręciło.dziekuje za te chwile oddechu i relaksu.Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że stałaś się moją czytelniczką. To bardzo motywujące czytać, że czytanie moich postów jest dla Ciebie przyjemnością. Zapraszam tak często, jak tylko masz ochotę :). Pozdrawiam :).

      Usuń
  19. Skąd ja to znam, zaczynam coś robić, zabraknie czegoś i potem nie kończę, albo czekam tydzień, dwa ;) Dobrze, że Tobie udało się skończyć, ciekawie wygląda z tymi listwami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że nie tylko ja mam takie niedokończone dzieła w zanadrzu :). Takie sytuacje są denerwujące, bo robota nieskończona, ale co zrobić, jak do tego sklepu tak bardzo nie chce się jechać ;). Pozdrawiam Cię Arletko.

      Usuń
  20. Ale fajnie to teraz wygląda.
    Szybko i efektownie:)
    Tak bardzie stylowo wygląda teraz witrynka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl