piątek, 1 grudnia 2017

Naturalny wieniec adwentowy.

Za dwa dni pierwsza niedziela adwentu, także już czas pokazać moją wersję wieńca adwentowego. 
Pomysłów miałam wiele, ale wersja ostateczna podoba mi się niesamowicie.

wieniec adwentowy, naturalny wieniec, wieniec z szyszek, białe drewniane meble, Atrapa kominka DIY, biała witryna Hemnes Ikea, lustro w ramie okiennej, wianek z szyszek, wieniec adwentowy z szyszek

Wieniec można rzec: au naturel.

Dzisiejsze zdjęcia są robione telefonem, sytuacja awaryjna, wynikiem czego jakość słabiutka, 
za co przepraszam najmocniej. 

wieniec adwentowy, naturalny wieniec, wieniec z szyszek, białe drewniane meble, Atrapa kominka DIY, biała witryna Hemnes Ikea, lustro w ramie okiennej,

Jako baza posłużyła mi (uwaga, będzie ciekawie) tortownica :).
Położyłam ją do góry dnem.
Aby sobie ułatwić zadanie najpierw na tortownice założyłam zwykłą gumkę recepturkę, 
a następnie po kolei ustawiałam szyszki.
Owinęłam sznurem. Do środka włożyłam zielone gałązki, ustawiłam białe świeczki w szkle i dodałam czerwone owoce róży.
Jest prosty i naturalny.


wieniec adwentowy, naturalny wieniec, wieniec z szyszek, białe drewniane meble, Atrapa kominka DIY, biała witryna Hemnes Ikea, lustro w ramie okiennej,

wieniec adwentowy, naturalny wieniec, wieniec z szyszek, białe drewniane meble, Atrapa kominka DIY, biała witryna Hemnes Ikea, lustro w ramie okiennej,




wieniec adwentowy, naturalny wieniec, wieniec z szyszek, białe drewniane meble, Atrapa kominka DIY, biała witryna Hemnes Ikea, lustro w ramie okiennej,



wieniec adwentowy, naturalny wieniec, wieniec z szyszek, białe drewniane meble, Atrapa kominka DIY, biała witryna Hemnes Ikea, lustro w ramie okiennej,

wieniec adwentowy, naturalny wieniec, wieniec z szyszek, białe drewniane meble, Atrapa kominka DIY, biała witryna Hemnes Ikea, lustro w ramie okiennej,


Dzięki cudownej kobietce z bloga World by Holly stworzyłam (w wielkich bólach ;)) 
album - grudniownik. 
Dziękuję Ci Hollinko za zmotywowanie mojej osoby do działania :).
Karty w środku są puste, ale mam nadzieję, że uda się nam zapełnić go pięknymi zdjęciami.





Misję przygotowań na czas adwentu uważam za zakończoną.
Udało mi się stworzyć kalendarz, wieniec i grudniownik.
Mogę chwilkę odsapnąć :).


Czas znosić powoli ozdoby świąteczne i przyodziać w nie dom.

A jak się mają Wasze przygotowania?

Udanego weekendu Wam życzę.
Ja uciekam pić gorącą herbatkę i pilnować obydwie córki przy inhalacjach.
Dopadła je kolejna choroba, ehh oby przeszło szybko.

 Uściski.


30 komentarzy:

  1. Ja jeszcze tworzę :) Twój świecznik adwentowy jest nieziemski, uwielbiam naturę, więc mogłabym patrzeć na niego godzinami :) Grudniownik też w moich klimatach, bo eko i biel, to co lubię. Udzielił mi się grudniowy nastrój Twojego domu, więc lecę szukać lampek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alu, cieszy mnie ogromnie fakt, że moje dekoracje tak przypadły Ci do gustu. Zbieraj światełka i dekoruj dom. To sama przyjemność :).

      Usuń
    2. Dzięki Alu. Cieszy mnie to niesamowicie, że moje dekoracje i pomysły tak Ci się podobają. Szukaj lampek, dekoruj dom, bo to sama przyjemność :).

      Usuń
  2. Jest genialny! Wyszlo pieknie, naturalnie, z klasą! Kapitalnie! Wracam nacieszyc oczy zdjęciami, ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę dziękuję. Aż mi się ciepło na sercu robi czytając tak pochlebne słowa :). Mnóstwo uścisków dla Ciebie :).

      Usuń
  3. Jest wspaniały!!! zresztą,taki jak Ty :-)
    Wspaniałego adwentu Wam zyczę kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafisz mnie skutecznie zawstydzić :). Dziękuję Ci Kochana i dla Twojej rodziny również życzę głębokich przeżyć w trakcie adwentu. Całusy :).

      Usuń
  4. Świetnie Ci wyszedł;) Jest zwyczajnie piękny! Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się obawiałam takiej koncepcji, ale jak widać bez potrzeby. Cieszy mnie to, że i Tobie wieniec się podoba. Cieplutkie pozdrowienia dla Ciebie :).

      Usuń
  5. Wspaniały stroik jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny,taki smaczny torcik :-),sądziłam,ze to tort!z fotek Twojego domu bije tyle pozytywnych odczuć,tyle ciepła.pewna jestem,ze na zywo to odczucia byłyby znacznie większe.serdecznosci.Lusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam takie skojarzenie z nim :). Cieszę się, że tak pozytywnie odbierasz to co pokazuję, mój dom, naprawdę dziękuję. Takie słowa mają moc :). Pozdrawiam ciepło Lusiu :).

      Usuń
  7. PRZECUDOWNY!!!! Jeszcze takiego nie widziałam - śliczny!!!
    Zdrówka dla Was i życzę dobrej zabawy przy zapełnianiu "gdrudniownika":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ogromnie szczęśliwa, że udało mi się pokazać coś, co Cię zaskoczyło Gosiu. Wiem jakie to trudne :). Dla Was również życzę zdrowia i mocno pozdrawiam ;).

      Usuń
  8. Też lubię tworzyć świąteczne dekoracje! Wtedy naprawdę czuję, że święta się zbliżają

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł na wieniec ! Naturalne lubię najbardziej. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na zastosowanie długich szyszek. Twój salon w zimowej odsłonie wygląda wspaniale. Twój grudniowy album prezentuje się bardzo fajnie, na pewno zapełnisz go pięknymi zdjęciami :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie naturalne ozdoby. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowy i efektowny wieniec. Teraz tylko zostało wejść w Adwent :))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. PIEKNY WIENIEC

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowia dla dziewczynek :)
    Wieniec adwentowy wygląda bardzo fajnie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wieniec, taki naturalny;) A grudniownik cudny. Wspaniale będzie wrócić po latach i wspominać te piękne, przedświąteczne chwile;) Dziewczynkom życzę zdrówka!!! Radosnego Adwentu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny wieniec. Już nie mogę doczekać się jak pokażesz resztę dekoracji. Życzę zdrowia dla Twoich dziewczynek. Grudniownik jest świetny. Pozdrawiam i ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj! Nie spodziewałam się takiego rozwiązania, w sumie pierwszy raz widzę taki wieniec, nietuzinkowy, oryginalny, gratuluję pomysłu :)
    Życzę by grudownik został należycie zapełniony :):):)
    U mnie na razie nie ma czasu na przygotowania, jestem w takim lesie, że nie widzę światełka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Monia, przepiękny wieniec!!!!! te szyszunie urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie dekoracje z naturalnych materiałów, zwłaszcza na Święta, są najpiękniejsze :) Naprawdę cudo, bardzo pomysłowe i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny pomysł na wieniec adwentowy, podoba mi się niesamowicie. Naturalny, przyciągający wzrok, cudny <3
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wieniec, może wykorzystam Twój pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny :)
    No i naturalny.
    Uwielbiam takie dekoracje.
    Świetnie to wykombinowałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahaha stroik z wysokimi szyszkami wygląda jak tort! :)
    EXTRA!
    Podobają mi się koronkowe poduszki - Twoja jest Piękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl