sobota, 15 października 2016

Babeczki z ciasta naleśnikowego i kolorowanka antystresowa.

Witajcie :)

Babeczki z ciasta naleśnikowego podkładki Ikea

Porządki i pranie mam już praktycznie za sobą, 
popołudniowa kawa wypita.
Zostało mi trochę ciasta naleśnikowego 
i zastanawiałam się co z nim zrobić. 

Po chwili namysłu wyjęłam blaszki na muffinki, 
nasmarowałam je tłuszczem, 
do ciasta dodałam mniej niż pół łyżeczki proszku do pieczenia, 
odrobinę je zagęściłam 
i włożyłam do pieca na 20 minut na 175 stopni.

Muffinki / babeczki z ciasta naleśnikowego

Wyszła z tego słodka przekąska na podwieczorek. 
Mniam pychota :)

Babeczki z ciasta naleśnikowego

Córki bawią się w swoim pokoju,a ja mam czas dla siebie.
Jakiś czas temu kupiłam kolorowankę dla dorosłych 
firmy Interdruk "Wyluzuj Koloruj Szalone Bazgroły".

Kolorowanka dla dorosłych Interdruk Wyluzuj koloruj szalone bazgroły

Moja jest z motywami mandali i orientalnymi, 
które szczerze uwielbiam.
Świetny sposób na wyłączenie myślenia, wyciszenie się.

Kolorowanka dla dorosłych Interdruk Wyluzuj koloruj szalone bazgroły

Polecam, nawet taka choleryczka jak ja świetnie przy tym odpoczywa :)
Dodatkowo zawierają różnego rodzaju aforyzmy, 
cytaty wielkich tego świata i filozofów po polsku i po angielsku.
Można się troszkę dokształcić :)
Takie dwa w jednym.

Kolorowanka dla dorosłych Interdruk Wyluzuj koloruj szalone bazgroły

Życzę Wam spokojnej reszty weekendu, jak najwięcej słońca, deszczu ani kropli :).

Pozdrawiam cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl