niedziela, 16 października 2016

Jesienny spacer i zakupy z secondhandu.





Dziś jest tak pięknie, spacer jest jak najbardziej wskazany. 
Słoneczko delikatnie ogrzewa buzie, 
mroźny wietrzyk chłodzi dłonie.


Mocno odczuwamy jesienny klimat, staramy się brać z niego to co najlepsze.
Czasem co prawda w gratisie dostajemy paskudne przeziębienie
trwające ponad miesiąc, ale nie czas marudzić.

Raz na jakiś czas udaje mi się kupić coś ciekawego w sklepach typu secondhand.
Można tam znaleźć prawdziwe perełki.
Ostatnio upolowałam takie drobiazgi.

Śliczny różowy drewniany napis Princess na satynowej tasiemce za całe 5zł.

Wiszący drewniany różowy napis princess

Białe drewniane wiszące lusterko w kształcie serca - koszt 5zł.

Białe drewniane wiszące lusterko w kształcie serca

Białe drewniane wiszące lusterko w kształcie serca

Różowy drewniany zegar z baletnicą - 4zł.

Zegar drewniany z baletnicą

Jest troszkę poobijany, ale zupełnie nam to nie przeszkadza.

Różowy drewniany zegar z baletnicą.

Drewniana deska do krojenia, która jest fajną ozdobą 
- koszt zakupu 2zł.
Oszlifowałam ją papierem ściernym, zaolejowałam. 
Następnie narysowałam ołówkiem &, 
wypełniłam ją zwykłym czarnym markerem permanentnym.

Drewniana deska do krojenia z literą Q

Szklane tealighty w kształcie gwiazdki - 3zł
Będą idealne na święta.

Szklane tealighty w kształcie gwiazdki

Szklane tealighty w kształcie gwiazdki

Za niewielkie pieniądze można sprawić sobie tyle frajdy :)

Buziaki


1 komentarz:

  1. UWIELBIAM TANIE ZAKUPKI! i nieważne czy to z drugiej ręki.Owszem,mozna kupic cos mega drogiego,pytanie tylko.czy daje tyle samo frajdy? może.
    sądzę,ze zaradna osoba zrobi cos z niczego i nie wstydzi się,ze zachodzi do lumpeksow.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl