czwartek, 27 października 2016

DIY - pomysł na prezent dla dziecka - metryczka z pierwszą literą imienia.


Witajcie.

Dziś szybki wpis dotyczący prezentu dla noworodka. 
Moja rodzina powiększyła się o bratanicę, ogromnie słodką kruszynkę.
Standardowo prezentem były ciuszki, ale chciałam aby prezent był bardziej spersonalizowany.
Malutka ma w łóżeczku cudną pościel w różyczki. 
Pomyślałam, że ciekawym dodatkiem byłby obrazek z pierwszą literką imienia. 
Plan był taki, aby zakupić materiał identyczny jak ten, z którego uszyta jest pościel 
i wyciąć literkę E z białego kartonu i pod spód podłożyć tkaninę.
Niestety prezent był mi potrzebny szybko, a na dostawę tkaniny musiałabym kilka dni poczekać. Wiedziałam,  że literka ma mieć wzór różyczek. Internet obfituje w przeróżne grafiki, 
ja znalazłam narożniki z różowych róż,  które po przerobieniu w programie graficznym 
stworzyły urokliwą literkę E.
Poniżej dopisałam imię, datę, wagę i długość bratanicy.




Ramka miała być szeroka i koniecznie biała, 
niestety po kilku wizytach w różnych sklepach 
udało mi się zakupić jedynie wąską ramkę w Pepco . 
Jej wymiary to 30x40cm czyli troszeczkę mniejsza 
niż format A3 wydrukowanego obrazka.



Mam nadzieję, że prezent przypadł rodzicom do gustu :).
Uciekam po córki do przedszkola.
Miłego dnia :).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl