czwartek, 27 kwietnia 2017

Testowanie kapsułek do prania Vizir 3-in-1 Pods.

Witam Was moi drodzy ;).
Dziś chciałabym Wam opisać jak mile zostałam zaskoczona kilka dni temu.
Od pięciu lat jestem zarejestrowana na stronie https://www.everydayme.pl i wielokrotnie dostawałam próbki różnych produktów do testowania. Na stronie jest również możliwość zarejestrowania się do grona ambasadorów, co umożliwia branie udziału w większych projektach. 

grono ambasadorów Everydayme.pl, Kapsułki Vizir Go Pods, projekt Everydayme.pl, testowanie kapsułek Vizir Go Pods Alpine Fresh,
U mnie to wygląda tak, że zgłaszam się do tych, które odpowiadają moim potrzebom lub zainteresowaniom, a później o tym zapominam :).
We wtorek zaskoczyła mnie przemiła wiadomość, że będę miała przyjemność testować nowe kapsułki do prania Vizir 3-in-1 Pods o zapachu Alpine Fresh.
Link do projektu znajdziecie tutaj.
Dziś odebrałam paczkę od kuriera z taką zawartością:


grono ambasadorów Everydayme.pl, Kapsułki Vizir Go Pods, projekt Everydayme.pl, testowanie kapsułek Vizir Go Pods Alpine Fresh,


Zabieram się za obdarowywanie znajomych i rodziny, będę zbierać ich opinie, a sama zaraz po przyjściu z pracy nastawiłam trzy prania ;).
A co, jak testować, to testować :). 
Plamy z soków i czekolady na ubrankach dziewczyn czekały na pogromcę :).
Zapach jest bardzo przyjemny, ciuchy czyste, a ja zadowolona.
Kapsułkę wrzuca się na dno bębna, na to ciuchy i go :).


grono ambasadorów Everydayme.pl, Kapsułki Vizir Go Pods, projekt Everydayme.pl, testowanie kapsułek Vizir Go Pods Alpine Fresh,

Polecam Wam te stronę, bo oprócz możliwości wypróbowania nowych produktów znajdziecie tam mnóstwo porad, konkursów i mozecie poznać ciekawych ludzi. 

Post nie jest w żaden sposób sponsorowany, mój blog to jeszcze nie ta liga ;). Chciałam się podzielić z Wami moją radością :).
Mąż, nie wiem dlaczego, jakoś nie podziela mojego entuzjazmu kaspsułkami do prania ;).

  
Spokojnego popołudnia i wieczoru Wam życzę.

3 komentarze:

  1. Ja też byłabym szczęśliwa mając taki zapas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakiś czas mam spokój z zakupami środków do prania :).

      Usuń
  2. Do wszelkich sprzętów piorących przedłużeniem ich żywotności będzie filtr pralkowo-zmywarkowy fitaqua - ochroni wnętrze sprzętu agd przed osadzaniem się w jego wnętrzu kamienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl