czwartek, 6 kwietnia 2017

Wymarzone lustro

Co się dzieje z czasem?
Gdzie codziennie gubią się minuty, a nawet godziny?
Czy Wasze dni też są tak zapełnione, że nie ma mowy o wciśnięciu dodatkowych planów?

Polubiłam blogowanie, lubię tworzyć nowe rzeczy, z drewnem mogłabym pracować ciągle, zła jestem, że ostatnio tak mało mam czasu na dłubaninę :(.

Tak ponure myśli mogą rozgonić tylko zakupy :).
To co tygryski lubią najbardziej.
W planach było lustro.

Od dawna podobało mi się lustro w pięknie rzeźbionej ramie dostępne w Jysk'u.
Jest bardzo kobiece, przynajmniej ja mam takie odczucie, gdy na nie patrzę :).
A patrzę często, nie żebym miała naturę narcystyczną, lustro przyciąga mój wzrok.

Lustro Daler - Jysk



Kilka dni temu z ciekawości zajrzałam na stronę sklepu i jak zorientowałam się w cenie to na drugi dzień lustro było już u mnie.
Bardzo okazyjna cena cieszy, niesamowicie nie lubię wydawać dużych pieniędzy, a już na pewno jeśli wiem, że coś mogę dostać taniej.

Wracając do tematu, lustro jest cudne.
I wcale nie przesadzam w zachwycie nad nim.
Zawisło w korytarzu i cieszy me oczy.

białe lustro Jysk, lustro Daler, lustro rzeźbiona rama, lustro w rzeźbionej ramie, lustro glamour

białe lustro Jysk, lustro Daler, lustro rzeźbiona rama, lustro w rzeźbionej ramie, lustro glamour

białe lustro Jysk, lustro Daler, lustro rzeźbiona rama, lustro w rzeźbionej ramie, lustro glamour

białe lustro Jysk, lustro Daler, lustro rzeźbiona rama, lustro w rzeźbionej ramie, lustro glamour

białe lustro Jysk, lustro Daler, lustro rzeźbiona rama, lustro w rzeźbionej ramie, lustro glamour

białe lustro Jysk, lustro Daler, lustro rzeźbiona rama, lustro w rzeźbionej ramie, lustro glamour

Pod lustrem stanie konsola, którą planuje w najbliższym czasie stworzyć.
Czekam na potrzebny sprzęt, który mam nadzieję niedługo do mnie dotrze.
Prawdopodobnie blat będzie w naturalnym kolorze drewna, a nogi białe.
Zastanawiam się, czy kupić gięte a'la ludwikowskie, czy pozostać przy prostych.
Mam dylemat, pomóżcie :).

białe lustro Jysk, lustro Daler, lustro rzeźbiona rama, lustro w rzeźbionej ramie, lustro glamour

Skusiłam się również na pojemnik na napoje z bardzo wygodnym kranikiem.
Wybór koloru miętowego nie podlegał dyskusji :).



W zestawie jest sześć kubeczków w tym samym kolorze.
Ma swój urok prawda?
Całość jest wykonana z plastiku, także do kolorowych soków wg mnie się nadaje.

Ostatnio w końcu zaopatrzyłam nas w dzbanek filtrujący i ze spokojem podaję córkom czystą wodę do picia :). 
Do tego plasterek cytryny i orzeźwiający napój gotowy.
A ileż frajdy przy nalewaniu mamy wszyscy.

pojemnik Ekoxe, butelka z kranikiem



Pyszne drożdżowe bułeczki, które staram się piec przynajmniej raz w tygodniu.
Nawet po kilku dniach są  mięciutkie



W tym roku zaczynamy obsadzać nasz ogród. Mam już wisienki, brzoskwinie, a nawet sosnę i ulubione brzózki.

Wiosna na całego :).


Posadziliśmy też krzewy ozdobne, tak aby się osłonić trochę od świata. 
Na ich wzrost będziemy musieli jednak poczekać trochę :).

I kilka kadrów z ogrodu.






Moja szalona wariatka :).


I na koniec wianki, które jako dekorację dostały papierowe kwiatki z Home&You.
Bardzo mi się w takiej kolorystyce podobają.

wiosenny wianek

wiosenny wianek

wiosenny wianek

biała półka w kuchni, wiosenny wianek

obraz rower

Wypadałoby zająć się dekoracjami na święta. 
Jak zwykle jestem spóźniona, u Was tyle pięknych ozdób.
Ehhh, 
Udanego dnia Wam życzę.






12 komentarzy:

  1. piękne lustro, też rozważam jego kupno:) "nalewak" napojów - rewelacja, podoba mi się:) a urządzanie ogrodu to wielka frajda (chociaż też i dosyć wymagająca praca)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, ogród to bardzo wymagająca praca i duża wiedza. Staramy się w tym roku trochę go obsadzić, do tej pory przez trzy lata stał prawie pusty :(. Lustrem nadal jestem zachwycona i polecam Ci jego zakup :). A z pojemnika na napoje najczęściej korzystają nasze córki. Przesyłam wesołe uściski ;).

      Usuń
  2. Popatrzyłam kilka razy i ludwik będzie
    pasował idealnie do lustra. Stworzy się klimatyczny, wysmakowany kącik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też skłaniam się bardziej ku takiemu rozwiązaniu. Kupiłam ostatnio śliczną szafkę i przez jakiś czas ona będzie tam stała. Muszę wziąć się za budowę konsoli ;).

      Usuń
  3. wszystko piękne:) a skąd poszewki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Poszewki kupione dwa lata temu w Pepco.

      Usuń
  4. i ja zachorowałam na to lustro! chodziłam i wychodziłam promocje na nie i teraz wisi nam w toalecie,uwielbiam je!!!
    Pani Domek jest cuuuuudnie urzdzony!!!! pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że lustro ma mnóstwo fanek :). Jest naprawdę śliczne. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Zapraszam częściej i przesyłam serdeczne pozdrowienia :).

      Usuń
    2. bardzo dziękuję...goscic u Panstwa to uczta dla oka z samego rana...przypadkowo odkryłam Pani blog i jestem zachwycona smakiem i gustem urządzonego domku.Będę zaglądac do Pani..bedę nachodzić z ranka,wtedy mogę spokojnie wypic kawe na tarasie i oddac się przyjemności...obym tylko Panstwa nie obudzila..

      Usuń
    3. Jest mi bardzo miło, że podoba się Pani mój kawałek świata ;).

      Usuń
  5. niesamowicie ciepły klimat nadaje to lustro w Waszym domku!
    nieskromnie sie pochwale,ze u nas tez wisi jyskowe lustro.
    Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam i rozumiem doskonale czemu wisi też u Ciebie. Jest śliczne:).

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl