wtorek, 23 maja 2017

Drewniane domki i KONKURS :).

W końcu mam i ja upragnione, drewniane domki.
Wzdychałam do nich przeglądając mnóstwo zdjęć,
ale wiadomo, że zawsze były jakieś pilniejsze wydatki niż moje fanaberie.

drewniane domki, drewniane lustro, lustro w ramie okiennej, szklane kubki z rurką


Mąż stworzył dla mnie cudne domeczki, nie są idealne, ale są takie nasze.
Stworzone wspólnie, a to najistotniejsze :).
Stoją sobie w sypialni na komodzie.
Potraktowałam je tak jak zwykle nadmanganianem potasu, kupiłam też lakier bezbarwny, zabezpieczę je dodatkowo i gotowe.
Lustro już nie stoi pionowo na podłodze, a w poziomie na komodzie.
W najbliższym czasie zawiśnie na ścianie.
Mój mąż stwierdził, że było ładnie jak stało w pionie, ale nie byłabym sobą gdybym nie miała ochoty na kolejną zmianę.


drewniane domki, drewniane lustro, lustro w ramie okiennej, szklane kubki z rurką

drewniane domki, drewniane lustro, lustro w ramie okiennej, szklane kubki z rurką

drewniane domki, drewniane lustro, lustro w ramie okiennej, szklane kubki z rurką

I jeszcze kadry z salonu :).


Cudny, olbrzymi wianek, który dostałam od męża na imieniny ;).


A teraz druga część postu.

KONKURS!



Pora na pierwsze rozdanie w moim wykonaniu.
Chciałabym Was dziś serdecznie zaprosić do zabawy, w której do wygrania jest komplet dwóch szklanych kubków z rurką :).


Udało mi się ostatnio wygrać  dużą paczkę dekoracji
 i postanowiłam się z Wami podzielić.

Zasady są proste:


1. Zostaw komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie.
2. Zabierz ze sobą i udostępnij zdjęcie konkursowe na swoim blogu i
podlinkuj je do tego posta.
3. Jeśli jeszcze nie jesteś obserwatorem bloga to będzie mi niezmiernie miło jeśli się nim staniesz.

Osoby nieposiadające bloga również mogą brać udział w zabawie.
Jedna osoba wyłoniona poprzez losowanie zgarnia dwa przesłodkie kubeczki.

Zachęcam Was do udziału.
To mój debiut także jeśli robię coś nie tak to dajcie mi o tym znać :).

Pozdrawiam Was serdecznie :).



10 komentarzy:

  1. Z chęcią zgłaszam się do udziału w zabawie, w szczególności, że to pierwsze Twoje rozdanie! :) Banerek podlinkowany, obserwuję nie od dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam wyjątkowa chwila dlatego zgładzam sie do konkursu szkoda ze nie byłam pierwsza:) Ja nie mam zastrzeżeń prowadzisz pięknego bloga. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    uwielbiam podglądać takie blogi jak Twój,inspiruję się nieustannie i z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po kubeczki,te groszki i różowy kolor mnie urzekły.
    pozdrawiam BasiaJ:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Domki zrobione z pasji i serca mają tyle uroku co to lustro :) Twój 1 konkurs to i ja wezmę udział z wielką przyjemnością z tym że nie mam bloga :( ale sesja z wygraną będzie ;) wiec i fotki udostępnie .
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Domki są super;) też mam już nawycinane;) czekają na malowanie (dużo rzeczy u mnie czeka na malowanie). Słoiki są fantastyczne, blog obserwuję od dawna i to całkiem dokładnie. Zgłaszam się do zabawy i mam nadzieję, że w kolejnym poście jakoś podlinkuje wiadomość o konkursie u Ciebie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. hej
    ale dawno nie brałam w takiej zabawie więc chętnie się skuszę:) a do tego miło mi poznać nowy blog z moją ulubioną tematyką:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Ustawiam się w kolejce konkursowej. Mam dwie panny w domu i pewnie ucieszyłyby się z takich pięknych kubków;) Pozdrawiam. Marta B. (martabagrowicz@go2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również ustawiam się w kolejce- kubeczki z rurką idealne na orzeźwiające koktajle w te ciepłe telnie dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie to wygląda, a na tle lusterka po prostu idealnie :)Fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl