środa, 31 maja 2017

Wyniki konkursu :).

Witajcie kochani.

Mój pierwszy konkurs zakończony.
Dziękuję Wam serdecznie za udział.
Szczerze mówiąc miałam ogromną tremę przed jego ogłoszeniem, 
a teraz wiem, że z kolejnym będzie na pewno łatwiej.


Mała rączką decydowała o wszystkim :).
Kula olbrzymia, jak na osiem karteczek, ale co tam.


Nie przedłużając niepotrzebnie ogłaszam, iż kubki wędrują do:



PAULA PEARLS

Serdecznie Ci gratuluję i proszę, abyś skontaktowała się ze mną poprzez maila.
Potrzebuję adresu do wysyłki :).

Wszystkim podglądającym i tym, którzy aktywnie uczestniczyli jeszcze raz dziękuję.
Jak liczba postów dobije do 100 to może następny konkursik przygotuję :).

Zaglądnijcie do mnie niedługo, zrobiłam coś, o czym od dawna marzyłam, a posłużyła mi do tego roleta rzymska, którą pokazywałam Wam tutaj.
Reprodukcję też pokaże, ale nie mogę się doprosić o wywiercenie dziur w ścianie.
Wiadomo, pewne sprawy wymagają czasu ;).

Dużo uśmiechu życzę i ściskam.

4 komentarze:

  1. Gratuluję nowej właścicielce kubeczków i dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie:)
    pozdrawiam BasiaJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo i zapraszam jak najczęściej w odwiedziny :). Serdeczne pozdrowienia przesyłam :).

      Usuń
  2. Ale miła wiadomość a zakończenie dnia :) bardzo dziękuję za te fajowe kubeczki! ❤❤❤❤
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję koleżance która wygrała Paula
    Pearls ale miała szczescie .Cóż może kiedyś i gdzieś coś wygram ;)
    Krysia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl