środa, 27 grudnia 2017

Poświąteczny wieczór.

Dobry wieczór :).

Jak minęły Wasze święta? Brzuchy przejedzone czy czujecie niedosyt?
U mnie luzik, nie obżerałam się, brzydko mówiąc, ale delikatnie podgryzałam co chwilę.
Dosłownie, co chwilę :).


Wigilia odbyła się u nas w domu,
a pierwszy i drugi dzień świąt spędziliśmy u rodziny.
Dziś nie odczuliśmy tego, że już koniec odpoczynku, 
bo dziewczynki do przedszkola pójdą dopiero po Nowym Roku, 
a mąż ma jeszcze kilka dni urlopu.
Pretekst do laby i nicnierobienia idealny :).

Byłam na zakupach i zauważyłam kiermasz książek w Biedronce.
Miałam ogromy dylemat co kupić, ostatecznie wybrałam dwie książki
"Kiedy odszedłeś" Jojo Moyes i "Neponset" Agnieszki Osieckiej.
Dzisiejszy wieczór upłynie mi czytająco :)


dekoracje świąteczne, choinka, biały salon, drewniana ściana w salonie, drewniane domki,


Jeszcze parę kadrów i uciekam grać w chińczyka :).
Mnóstwo dobrej energii Wam życzę.

dekoracje świąteczne, choinka, biały salon, drewniana ściana w salonie, drewniane domki,

Nie miałam żywej choinki, ale dzięki uprzejmości sąsiada mam gałązki.
Jak one pachną :).



dekoracje świąteczne, choinka, biały salon, drewniana ściana w salonie, drewniane domki,

12 komentarzy:

  1. Te gałęzie wyglądają jak choinka😊 Ja w tym roku postawiłam drewnianą, w skandynawskim stylu i kilka stroików. A pod choinkę dostałam gruba książkę do czytania😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja choinka w kolorach czerwieni, bieli i zieleni. Gałązki rzeczywiście wygadają jak prawdziwa choinka. Milusie zdjęcia.
    Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku a w Nowym Roku Życzliwości od ludzi i łaski od Boga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie gałęzie na miarę choinki :)
    Muszą naprawdę ślicznie pachnąć.
    Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zakonczylismy świętowanie. Wracam do codzienności:( twój domek wyglądał pięknie w święta.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas swiat c.dalszy,goscimy rodzinke,a laba od pracy,przedszkola i szkoly trwac bedzie az do 4ego.
    Pozytywnie zazdroszcze ksiàzek..milego labowania"kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też w tym roku nie miałam prawdziwej choinki i też miałam sporo żywych gałązek. To prawda pięknie pachną :))
    Fajne książkowe zdobycze :))
    Dosiego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. O Pinheiro de Natal está lindíssimo. Feliz semana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety sie obżerałam a teraz źle się czuję, taka ociężała...:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne dekoracje a ja juz wygladam nowego wpisu)pozdrawiam Ana

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniu jutro nie bede miała okazji,stąd dzis juz składam Ci zyczenia Szczescia,Radosci,spelnienia Planów,marzeń i optymizmu na codzien w nadchodzącym 2018 Roku.tulaski dla całej Rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się obstawiłam książkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl