wtorek, 27 września 2016

DIY - świecący obraz z gałęzi.

Ozdoba z lampek i gałęzi, Obraz z gałęzi,  świecący obraz, las w domu, obraz z brzozy,

Witajcie serdecznie w te ostatnie dni września :).

Dziś przybywam z kolejnym DIY, który powstał w naszym domu.
Nie ukrywam, że zainspirowałam się projektem ze strony zrob-to-sam.eu
Wielkie podziękowania dla autorki za zamieszczenie fantastycznego pomysłu na swoi m blogu.
Nie będę powtarzać całej instrukcji, która na wspomnianym blogu jest świetnie przedstawiona.

Dziś chciałabym Wam zaprezentować jak ta dekoracja wygląda u mnie. 
Chcieliśmy z mężem, aby w naszym salonie znalazł się ciekawy element zapewniający przytulne oświetlenie i który podniesie walory estetyczne pomieszczenia :).

Ramę wykonaliśmy z drewnianych kątowników, które pomalowałam białym impregnatem do drewna firmy Jedynka. 
Razem z mężem rozmieściliśmy gałęzie i na końcach przykleiliśmy klejem do drewna. 
Całość schła przez ok. 24 godziny
Na całość założyłam światełka zasilane trzema bateriami AA.

Ozdoba z lampek i gałęzi

Ozdoba z lampek i gałęzi

Ozdoba z lampek i gałęzi

Nocą wygląda tak:

Ozdoba z lampek i gałęzi

Klimatycznie i przyjemnie.
Skomentuj i zostaw ślad po sobie. 
Będzie mi bardzo miło.
Miłego wieczorku :)

2 komentarze:

  1. Moniko to pierwszy post w który weszłam, oczywiście nie dla tego, że pozostałe nie ciekawe, tylko pewnie wiesz jak ja lubię drewno, a szczególnie brzozy:) REWELACJA!!! Na pewno rozczytam się w Twoim blogu wieczorkiem:) Mnóstwo tu inspiracji,pięknych wnętrz:) Już dodałam do obserwowanych :)Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za otuchę. Zauważyłam Pani zamiłowanie do drewna :). Ja mimo uwielbienia dla koloru białego rozkochałam się w jego naturalnej barwie. Z tego też powodu Pani blog jest dla mnie inspiracją i niesamowicie dobrze sie go czyta. Miłego dnia życzę ;)

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl