środa, 28 września 2016

Szybka metamorfoza witryny Hemnes z Ikea.

Biała komoda Hemnes z Ikea i koronka

Dzień dobry wszystkim :)

Ostatnio nie mogę usiedzieć w miejscu
i mimo natłoku zajęć związanych z moimi przedszkolaczkami, które rozpoczęły etap szkolny :), pracą i obowiązkami
w domu ciągle coś przestawiam
i kombinuję.

Ostatnio na zakupach w sklepie KIK zakupiłam trzy metrowy kawałek koronki w miętowym kolorze.
Na zasłonki za mało, bieżnik w takiej formie do mnie nie przemawiał, 
ogólnie brakowało mi pomysłu.
Dzisiejszym bohaterem jest biała witryna Hemnes zakupiona w Ikei.

Podczas seansu ukochanych Przyjaciół :D patrząc na ów mebel stwierdziłam, że moje szkło może dostać jakąś ozdobę. 
Rozwinęłam rolkę i to było to.

Biała komoda Hemnes z Ikea i koronka

Biała komoda Hemnes z Ikea i koronka

Dookoła szyby koronkę podkleiłam na taśmie dwustronnej i wzmocniłam zwykłą taśmą. 
Całość bardzo mi się podoba.
A co wy myślicie?

Biała komoda Hemnes z Ikea i koronka

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Pięknie u Ciebie:) będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ;). Zapraszam, ja do Ciebie też zawitam jeszcze nie raz :).

      Usuń
  2. bardzo ciekawe rozwiazanie..wracam z urlopu do domu i zaczynam zmiany, dziekuję za worek pomyslow.pozdrawiam Cie Moniczko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwiązanie bardzo proste :). Po urlopie pewnie masz dużo sił i planów na zmiany także działaj kochana ;). Pomysły zabieraj i korzystaj. Ściskam.

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl