czwartek, 22 grudnia 2016

Romantyczna sypialnia

Trochę dla wytchnienia czerwieni świątecznej do sypialni nie wpuściłam. 
Opanowała 3/4 domu, także tutaj postanowiłam, że łapiemy oddech i odpoczywamy w dużo spokojniejszych barwach :). Narzuta to Ofelia z Ikea, moja faworytka pośród narzut, po prostu ulubiona :). Obecnie już niedostępna w sprzedaży. 

Pościel Alvine Kvist i koc Ofelia IKEA


Do sypialni zawitały różowe, błyszczące zasłony od mojej mamy. Nie spodziewałam się, że kiedyś taki materiał,  kojarzący mi się z typowo pałacowym wnętrzem mi się spodoba. 


Futrzane poduszki kupiłam w Jysku.
Przywędrowały z salonu.

Pościel Alvine Kvist i koc Ofelia IKEA

Pościel Alvine Kvist i koc Ofelia IKEA

Stolik uwielbiam za jego kształt, drewniany blat. Drugi różowy akcent to kwiaty :).

Stolik nocny Stenlille Jysk lampa Arstid Ikea biały budzik Pepco

Drewniane skrzyneczki kupiłam w sklepie z artykułami do decoupagu. Pomalowałam je na biało.  Jak zobaczyłam te ażurowe wieczka, to byłam pewna, że muszę je mieć ;).

Białe ażurowe pudełka na biżuterię osłonka Skurar Ikea

Moje ukochane książki oprawiłam w papier pakowy, tytuły zrobiłam stempelkami.
Planuje dużą część książek tak oprawić, ale na to potrzeba dużo czasu.


Planuje jeszcze jeden post DIY ale nie wiem czy uda mi się go zrealizować i pokazać Wam przed świętami. 

Przesyłam uściski


11 komentarzy:

  1. Zdrowych, radosnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia!
    Ze spokojem w sercu i pokojem na świecie... :)
    Muszę polecieć do naszego Jyska po takie poduchy! Super to wygląda... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie również życzę pięknych, wypełnionych ciepłem i spokojem Świąt Bożego Narodzenia. Niech zawita w sercu radość ze wspólnie spędzonychyba chwil ;). Uściski :) Poduchy to seria Lotus :)

      Usuń
  2. Piękne wnętrze. Dzięki delikatnym kolorom można tu naprawdę odpocząć. Poduszki futrzane są rewelacyjne. Ja też jestem fanką szarego papieru. Na razie pakuję w niego prezenty, ale muszę kiedyś pomyśleć o podobnych okładkach na książki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zmianie koloru z wrzosowego na szary naprawdę sypialnia stała się azylem. Wcześniej było mi ciężko nawet w niej poczytać ;). Szary papier jest naprawdę niesamowicie wdzięcznym materiałem do tworzenia :). Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na życzenia świąteczne trochę już za późno, ale za to na nowy rok WSZYSTKIEGO NAJLEPSIEJSZEGO, DUŻO ZDRÓWKA I SPEŁNIENIA MARZEŃ DLA WAS :) a jeśli o sypialnie chodzi piękna! Wszystko mi się podoba , tym bardziej że właśnie chcę kupić sobie tę pościel:)Te futrzane poduchy, koc futrzany i u mnie w sypialni na łóżku się rozgościł :) Odpoczęła bym na pewno w takim klimacie.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno ;), liczy się pamięć :). Dziękuję w imieniu mojej rodziny za życzenia. Wracając do tematu sypialni to pościel wręcz uwielbiam, jest z bawełny perkalowej, jest cudowna w dotyku i w ogóle układa się ładnie bez większych nakładów sił :). A ja mam fobie ma punkcie zaścielonego łóżka ;). Juże planuje zakup następnej poscieli tego typu ;). Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sypialnia. Faktycznie podobna, miałas rację:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :). Wygląda na to, że mamy podobny gust :). Uściski przesyłam :).

      Usuń
  7. Okładki z papieru to fajny pomysł, ale jednak oprawianie wszystkich książek to chyba za dużo. Uwielbiam kolorowe okładki, które mam posegregowane seriami lub autorami, a takie szarobure straciłyby wiele uroku... Sypialnia przytulna a pluszowe poduszki super :) Ja myślę nad zmianą łóżka i chcę kupić materac rehabilitacyjny bo już zaczynam mieć dolegliwości od siedzącej pracy. Ogólnie fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W salonie mam książki w oryginalnych okładkach i bardzo mi to odpowiada. Ale kilka sztuk oprawione szarym papierem ma swój urok :). Mój materac już powoli kończy swój żywot, razem z nim zapewne wymienimy łóżko. Powoli się rozglądam za czymś nowym. Dziękuję za odwiedziny i cieszę się, że znalazłaś u mnie coś ciekawego. Pozdrawiam :).

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl