sobota, 10 grudnia 2016

Świąteczna czerwień w naszym domu


Do świąt jeszcze dwa tygodnie, ale zainspirowałam się Waszymi wieloma blogami i mój dom już przybrał świąteczną szatę :). Czerwoną szatę :).
Zaczynam coraz bardziej wczuwać się w nastrój oczekiwania i nie mogłam sobie odmówić dekorowania domu. 
Z choinką jeszcze się wstrzymam do przyszłego tygodnia. 

Jutro mam w planach pieczenie pierniczków. Moje dziewczyny już nie mogą się doczekać.

Mała fotorelacja. Czas start :).


W kuchni zawisła druciana gwiazdka, która powstała po tym jak wpadł mi w ręce kawałek drutu.
Trochę nieforemna, ale jest :)


W ogromnych szklanych słojach zamieszkały orzechy włoskie i laskowe. 
Materiałowe tasiemki ozdobiłam białą drewnianą gwiazdką i choinką.
Zapasy są :).


Drewnianą deskę pomalowałam białą farbą akrylową.
Hasło wydawało mi się oczywiste :).


Całość uzupełniają ściereczki z motywem świątecznym.


Aranżacja na białej półce w kuchni zmieni się zapewne jeszcze kilkakrotnie :).




Salon też dostał elementy czerwieni.






Poinsecja stoi, ale boję się, że nie dotrwa do świąt, ponieważ zaczyna gubić liście :(.


Choinka to zakup w sklepie ze starociami.



I na koniec jeszcze kilka drobiazgów.







I to co kocham najbardziej ...
Światełka :).
Póki co tylko w przedpokoju, ale niedługo rozpanoszą się po całym domu :).



Na dziś to wszystko. 
Spokojnego wieczoru wszystkim :D






4 komentarze:

  1. Witaj:)
    Widać w Twoim domu już magię świąt. Piękny klimat!
    Pozdrawiam cieplutko, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten klimat i to oczekiwanie uwielbiam :). Dziękuję i również przesyłam pozdrowienia :).

      Usuń
  2. Pięknie prezentuje się Twój dom na święta. U mnie też pojawi się czerwień w tym roku:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Dla mnie czerwień póki co jest elementem charakterystycznym dla świąt. Pod koniec stycznia mam już trochę przesyt, ale za rok znowu do niej powracam :). Pozdrawiam gorąco :D

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl