czwartek, 9 marca 2017

Wiosenne zakupowe szaleństwo

No nie powstrzymałam się ).
Ogarnęło mnie istne zakupowe szaleństwo :).
Mój portfel mocno się odchudził, ale za to ja się uśmiecham.
Kilka drobiazgów sprawiło mi mnóstwo przyjemności.

Ale po kolei. Odwiedziłam kilka dni temu Pepco i nie wyszłam z gołymi rękoma.

Dopadłam ściereczki, matę na stół, urocze kubki w gwiazdki i przesłodkie łyżeczki z miarką.

Z tym napisem się identyfikuję :).

ściereczki Pepco


kubki gwiazdki. ściereczki Pepco

kubki gwiazdki. ściereczki Pepco, metalowy koszyk

kubki gwiazdki. ściereczki Pepco

łyżeczki miarki

łyżeczki miarki

Salon dostał nowe poszewki.
Przyznam, że w poszukiwaniu tej z kwiatami objeździłam dziś całe miasto.
Jak ją zobaczyłam w gazetce internetowej to przepadłam.
Cena i jakość bez zarzutu :).

Musiała być moja.
Jestem nimi zauroczona.

jasny salon, biały salon, poszewka róże kwiaty, białe róże, białe krzesła, biały stół

poszewka róże kwiaty

poszewka róże kwiaty

poszewka motyl kwiaty

poszewka róże kwiaty motyl

jasny salon, biały salon, poszewka róże kwiaty, białe róże, białe krzesła, biały stół

jasny salon, biały salon, poszewka róże kwiaty, białe róże, białe krzesła, biały stół, biały wianek

atrapa kominka DIY

I coś małego z okazji wczorajszego święta :).

białe róże

Salon się bardzo ożywił dzięki kolorom. Ahh bardzo mi taki odpowiada.
Miłego popołudnia





8 komentarzy:

  1. Ten sklep zawsze kusi fajnymi rzeczami w dostępnych cenach. Podobno są teraz fajne chlebaczki, muszę się wybrać, bo szukam nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chlebaki są cudne. W moim sklepie były tylko różowe i fioletowe. Śliczne pastelowe, gdyby był biały to sama bym sobie kupiła. Czajniki też mają świetne ;). Wybierz się, może się skusić :). Przesyłam uściski

      Usuń
  2. Oj teraz u Ciebie tak wiosennie;)A łyżeczki tez kupiłam, tylko bardziej soczyste kolory;) Dziś byłam w Ikei na zakupach, co prawda bardziej wyprawkowych dla maludy, ale i tak coś musiałam dla siebie przywieźć...Ach my kobiety...A poduchy cudne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż poradzić, taka nasza kobieca natura ;). Ja do Ikei wybieram się od tamtego roku i dotrzeć nie mogę. 150km z dziećmi to już wyprawa, także pewnie dopiero na wakacjach zrobię tam zakupy. Póki co małe radości dostarczają mi okoliczne sklepy ;). Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  3. Ja też byłam w Pepco i kupiłam chlebak i parę innych jakże potrzebnych rzeczy;) Chciałam kupić te łyżeczki do których wzdycham od kiedy zobaczylam je u Ciebie, ale nie było ich:( Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się strasznie podobał ten różowy chlebak i obawiam się, że mogę się na niego skusić ;). Jeśli nie uda Ci się kupić tych łyżeczek to ja mogę sprawdzić u siebie, kupić i w razie czego wysłać listem do ciebie ;). Taka mała komitywa ;). Przesyłam uściski :)

      Usuń
    2. Ja kupiłam niebieski :) Komitywa z łyżeczkami;) Wybieram się jeszcze do jednego Pepco w nadchodzący weekend może uda mi się kupić, ale jestem ogromnie wdzięczna za propozycję:)) Takie gesty przywtacaja mi wiarę w ludzi:))

      Usuń
    3. Wiem jak to jest jak coś tak się spodoba, a nigdzie nie można tego dostać. Czasem jestem w stanie przejechać sporo kilometrów wiedząc, że tam kupię coś, co sobie upatrzyłam. Jakby co, pisz :). Miłego popołudnia Ci życzę ;).

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl