wtorek, 28 marca 2017

Rzeżucha w świecznikach.

Dzień dobry :).
Pogoda taka piękna,  że ciężko w domu usiedzieć ;). 
Dziś idealna ozdoba na zbliżające się święta, podana w innej formie ;).

Rzeżucha w świecznikach, świeczniki Blomster Ikea, rzeżucha w świeczniku

Tydzień temu moje córki zapragnęły zasiać własną roślinkę.
Poziomka pod folią na oknie w kuchni już wypuściła pierwsze łodyżki,  owies wielkanocny posiejemy w najbliższych dniach i najlepszym rozwiązaniem okazała się rzeżucha. 
Szukałam ciekawego pojemnika, tak aby  ładnie się w nim eksponowała.

Świeczniki Blomster ze sklepu Ikea okazały się strzałem w dziesiątkę.


Nie miałam waty i użyłam wacików 






Moje córki codziennie rano po odsłonięciu rolet biegły sprawdzić czy roślina już wykiełkowała.





Do świąt wysiejemy jeszcze dwa opakowania, a co niech dzieci cieszą się z uprawy ;).
Użyjemy wówczas do dekoracji małe jajka styropianowe i piórka. 

Serdecznie Was pozdrawiam
 i życzę miłego dnia.


10 komentarzy:

  1. Chyba ukradne ten pomysł:) Bardzo fajna dekoracja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszlo! i przypomnialaś mi o zasianiu;)Ale nie wiem czy tym razem zniosę jej zapach, mimo to spróbuję;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zapach w ciąży może być kiepsko tolerowany :). Po prostu się nie zbliżaj do niej :). Moje córki chcą jeszcze kolejne wysiewać, muszę jakąś koncepcje wymyśleć ;). Buźki

      Usuń
  3. Świetny pomysł i ładnie to wygląda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. oryginalny stroik na stoł,pozwole sobie odgapic.
    pieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeżucha na stole zawsze mi się podobała, a w takim wydaniu jest lekką i przyjemną dekoracją ;).

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl