piątek, 2 czerwca 2017

Huśtawka - sposób na relaks.

Wczorajsze święto obfitowało w wiele atrakcji i prezentów.  
Jednym z nich była huśtawka typu bocianie gniazdo. 
Genialny wynalazek :).
Podciągam ten prezent pod dzień mamy, żeby móc rościć sobie prawo do huśtania :).

huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka ze sznurka, poduszka róże,

Powiem Wam, że dawno takiego błogiego relaksu nie doświadczyłam. 
Huśtawka ma średnicę 100cm, jest wykonana z bawełnianego sznurka.
Oprócz tego, że jest mega wygodna to wygląda świetnie.

huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka ze sznurka, poduszka róże,

huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka ze sznurka, poduszka róże,

Takie akcenty jak: splot warkocza, uroczo zapleciona podstawa,
 zwisające na dole sznurki dodają stylu i uroku. 
Do tego kocyk i poducha i można zapomnieć o całym świecie.

huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka ze sznurka, poduszka róże,

huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka ze sznurka, poduszka róże,

Dziewczyny są zachwycone, mogą spokojnie razem się huśtać. Ja już ją uwielbiam. 

huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka ze sznurka, poduszka róże,

huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka ze sznurka, poduszka róże,

Polecam Wam taki sposób na odpoczynek. 

Huśtawki obok zrobiliśmy z mężem w tamtym roku z deski pomalowanej biała farbą i sznura ;). Wymagają odświeżenia, ale wiadomo jak to z czasem. Zawsze go brak ;).

huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka ze sznurka, poduszka róże, huśtawka deska

Bocianie gniazdo docelowo zawiśnie na tarasie, który mamy w planach w tym roku zbudować.
Zobaczymy jak wyjdzie realizacja :P.

huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka ze sznurka, poduszka róże,

huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka ze sznurka, poduszka róże,

W weekend mam zamiar odpocząć i tego również Wam życzę. 
Słonecznego i spokojnego relaksu ;).


9 komentarzy:

  1. Bocianie gniazdo jest świetne, sama poluję na cos takiego, ale cena mnie zawsze zniechęca. Może kiedyś. .. Huśtawki z deseczek badzo fajne;) Pozdrawiam i odpoczywaj;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też cena mocno zniechęcała, ale ostatnio w internecie znalazłam za rozsądną kwotę i kupiliśmy. Odpoczywam totalnie w ten weekend :). Dziękuję Ci bardzo i również pozdrawiam ;).

      Usuń
  2. Wygląda wygodnie. ;) Chętnie bym się pohuśtała. Nawet nie widziałam, że taka huśtawka ma tak pasującą nazwę.
    Ile czasu robiliście to cudo? :)
    Życzę miłych chwil relaksu w słoneczku!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huśtawka jest tak wygodna, że można w niej przepaść na długo. Kupiliśmy gotowa huśtawkę, choć pewnie zrobienie takiej nie byłoby może, aż tak trudne. Również życzę udanego dnia :). Uściski przesylam :).

      Usuń
    2. Właśnie nie byłam pewna, skoro tamte obok były robione przez Was. ;) Dziękuję za odpowiedź!

      Usuń
  3. Huśtawka cudna, od dziś jestem właścicielka podobnej i już nie mogę się doczekać kiedy zawiśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapominam o całym świecie bujając się na niej :). Dzielnie walczę z córkami o możliwość poleżenia :). Niestety w większości przegrywam :). Myślę, że będziesz bardzo zadowolona z zakupu. Jest i śliczna i niesamowicie wygodna :).

      Usuń
  4. Ale świetna :) Ja jestem w trakcie plecenia swojej metodą makramy :) Zobaczymy jak długo ją będę robić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pleciesz taką huśtawkę sama? No to chylę czoła. Ja nie mogę upleść nawet kwietników ze sznurka, także Twoje dzieło ma mój szacunek na starcie :). Nieważne jak długo będziesz ją zaplatać, efekt na pewno będzie wart każdej minuty nad nią spędzonej. Życzę wytrwałości i serdecznie pozdrawiam Cię :).

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl