środa, 7 czerwca 2017

DIY - Jak wykorzystałam reprodukcję :) - obraz 3D.

Aż wstyd się przyznać, że dopiero teraz publikuje post z efektami metamorfozy reprodukcji.

Długo się zastanawiałam co z niej zrobić.
Był plan na lustro w takiej ozdobnej ramie, ale w międzyczasie powstało lustro w ramie okiennej, które pokazywałam Wam tu.

obraz 3D, obraz z drewnianych talarków, biały salon, piwonie, salon Hemnes, biały stół, białe krzesła,

Miałam zamiar wydrukować duży plakat, ale po jakimś czasie porzuciłam ten pomysł.
Zainspirowałam się przeróżnymi obrazami 3D i po przeglądnięciu moich zasobów znalazłam drewniane talarki, które były przez jakiś czas girlandą :).

Zdjęcia z wczorajszego wieczoru, bezpośrednio po zawieszeniu i dziury jeszcze nie zaszpachlowane.


obraz 3D, obraz z drewnianych talarków, biały salon, piwonie, salon Hemnes, biały stół, białe krzesła,

obraz 3D, obraz z drewnianych talarków, biały salon, piwonie, salon Hemnes, biały stół, białe krzesła,

obraz 3D, obraz z drewnianych talarków, biały salon, piwonie, salon Hemnes, biały stół, białe krzesła,

Tak naprawdę w ciągu pięciu minut wyklarowała mi się cała koncepcja. Rama była pomalowana na biało, tył reprodukcji pomalowałam z pomocą małych rączek czarną farbą akrylową (obraz zostawiłam, bo może kiedyś postanowię coś z nim pokombinować :) ). 
Lubię sobie zostawiać możliwości na później.




Z talarków powstał domek. Przyklejałam je na klej na gorąco.
Wszystko się trzyma póki co i ładnie dopełniło mi jadalnianą część, w której brakowało mi czarnych akcentów.


Zapraszam, zdjęć jak zwykle nadmiar :).

obraz 3D, obraz z drewnianych talarków, biały salon, piwonie, salon Hemnes, biały stół, białe krzesła,



obraz 3D, obraz z drewnianych talarków, biały salon, piwonie, salon Hemnes, biały stół, białe krzesła,

obraz 3D, obraz z drewnianych talarków, biały salon, piwonie, salon Hemnes, biały stół, białe krzesła,


obraz 3D, obraz z drewnianych talarków, biały salon, piwonie, salon Hemnes, biały stół, białe krzesła,

W wazonie ukochane piwonie.



obraz 3D, obraz z drewnianych talarków, biały salon, piwonie, salon Hemnes, biały stół, białe krzesła,


Ostatnio mam fioła na punkcie fotografowania nieba.
Jak tylko widzę, że coś ciekawego się na nim dzieje to siadam na moim 
prowizorycznym tarasie i pstrykam. 


Chciałabym wywołać takie ogromne zdjęcie nieba i zawiesić gdzieś w domu ;).
Może w korytarzu prowadzącym do sypialni. 
Hmmm pomyślimy :).
 A na śniadanko dziś pyszne kanapeczki :).


Życzę Wam udanego dnia.

24 komentarze:

  1. Super wyszło ;) Pomysł badzo mi się podoba, rama wyszła slicznie. To się nazywa zrobić coś z niczego:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Rama wygląda zdecydowanie lepiej w bieli :). Pozdrawiam Cię.

      Usuń
  2. Bardzo fajnie Ci to wyszło :) a piwonie też uwielbiam. Częstuję się kanapeczką, wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dziś idę do mojej mamy na działkę po kolejne bukiety kwiatów. Kanapeczkę bierz i smacznego ;). Pozdrawiam :).

      Usuń
  3. Ciekawy efekt! Wyszlo naprawdę super! nie przejmuj się, tez lubię fotografować, jak tylko zobaczę coś ciekawego, to już pstrykam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Dokładnie mam tak samo. Aparat staram się mieć zawsze pod ręką ;).

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się projekt.
    A wykonanie jest fantastyczne.
    I z takich dziecinnie prostych rzeczy powstaje bardzo ciekawy plakat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak jak piszesz, trochę farby, drewna i mamy całkowicie odmienioną dekoracje :).

      Usuń
  5. Dekoracyjny obrazek wyszedł Ci super. Fajnie komponuje się z podkładkami na stole, nawiązując jakby do nich materiałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafne spostrzeżenie. Lubię jak dekoracje mają jakiś wspólny mianownik, czy to kolor, czy materiał, z którego są stworzone. Przesyłam uściski :).

      Usuń
  6. Super pomysł. Bardzo pasuje do Twojego wnętrza.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba :). Dziękuję Ci za mile słowo i odwiedziny ;). Serdeczności życzę ;).

      Usuń
  7. Kupiłam dwa dni temu w Ikei taki sam stół i szukając inspiracji, jak go udekorować, trafiłam do Ciebie:) To, co pokazujesz, rozłożyło mnie na łopatki...Ale u Ciebie pieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój stół uwielbiam i nie zamieniłabym go na żaden inny. Strasznie się cieszę, że tak dobrze odbierasz to co robię. Nasz dom urządzam tak, aby się nam dobrze i przyjemnie mieszkało, a jeśli podoba się to innym to jest to miód na moje serce :). Pozdrawiam Cię mocno i zapraszam częściej :).

      Usuń
  8. Aleś to sprytnie wymyśliła :) I te rączki pomocne się napracowały- jakie pędzelunie małe :))! Ściskam i idę pogapić się na Twoje nieba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te słodkie rączki pomagały jak mogły dopóki im się nie znudziło :).

      Usuń
  9. Czerń w połączeniu z drewnem daje niesamowity efekt. Twoje dzieło idealnie komponuje się z całością. Świetny pomysł! I ten motyw domku, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Staram się żeby całość była spójna. Czasem z różnym efektem ;). Uściski przesyłam :).

      Usuń
  10. Pięknie!
    proszę mi powiedzieć,jaki kolor poduszek mają krzesełka? jaki kolor scian? czy to szarość? pytam,bo nasz dom jest caly bialy,a lękam się przed zmianą koloru scian,by nie było chłodno...wiem,ze odcirni szarości jest masa...aha i pytanie,czy odwazylaby się Pani szarość połączzyc z lekkim beżem? wczoraj po okazyjnej cenie kupiłam [piękne lniane rolety rzymskie,wlasnie takiego koloru..czekaja na odpowiedni moment...pozdrowionka ze słonecznej dziś Norwegii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na imię Monika, a nie zadna Pani ;). Poduszki i dywan przed sofą są właśnie beżowe. Zasłony są szare, a ściany są białe. Paski w salonie są malowane szarą farbą firmy Benckers, kolor Stony Grey. Mi połączenie beżu i szarości bardzo odpowiada. Takie rolety rzymskie z lnu mi się marzą, ale póki co pozostają w sferze planów. Kiedyś też miałam cały dom w bieli, obecnie szarość jest w sypialni, w pokoju starszej córki i w salonie na jednej ścianie. Ja bym zaryzykowała, może na początek z jedną ścianą, tak dla oswojenia się. Nie obawiaj się zmian. Kolor zawsze można zmienić ;). U nas tez dziś piękny i upalny dzień ;). Serdecznie Cię pozdrawiam ;).

      Usuń
    2. bardzo dziekuje!

      Usuń
  11. Piękny wystrój domu - robi niesamowite wrażenie. Ja zawsze bałam się białych ścian, a u Ciebie wcale nie widać tej pustki, przed którą zawsze czułam strach. Może kiedyś się przemogę, ale póki co kupiłam kolejną tapetę.. Nie mogłam się oprzeć, uwielbiam je, a w dodatku na http://www.wyjatkowetapety.pl/ znalazłam przepiękny egzemplarz w wyjątkowo dobrej cenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl