środa, 28 czerwca 2017

Druciane dekoracje.

Uff jak gorąco. Ale nie narzekam, wolę już aby było bardzo ciepło, niż miałby padać deszcz i musiałabym oglądać wędrujące po niebie chmury. A ja tak uwielbiam jak po całym domu tańczą promienie słońca i dają energię do działania. 

Ostatnio jakoś brak mi sił i mimo wielu pomysłów i początkowej motywacji w trakcie prac dopada mnie zwątpienie i rezygnacja.
Nie wiem czym to jest spowodowane, ale takiego stanu mam już dosyć i muszę wziąć się za siebie.

Zmieniając temat, chciałam Wam pokazać jak wdzięcznym elementem są druciane dekoracje.
Wg mnie są świetne.

Poniżej kilka zdjęć, jak rozgościły się
 w naszym domu.

druciany koszyk Pepco, druciana patera, druciany rower, druciany świecznik, biało czarna łazienka, druciane dekoracje, dekoracje z drutu

Patera na owoce lub nietypowa ozdoba na ścianę.




Mały świecznik.

druciany koszyk Pepco, druciana patera, druciany rower, druciany świecznik, biało czarna łazienka, druciane dekoracje, dekoracje z drutu

Koszyki z Pepco, dla których zastosowań może być mnóstwo.
Możecie sprawdzić, jak wykorzystała je Alicja z bloga Biały Zakątek o tutaj.

druciany koszyk Pepco, druciana patera, druciany rower, druciany świecznik, biało czarna łazienka, druciane dekoracje, dekoracje z drutu


Jak się okazuje nawet łazienka jest dla nich odpowiednim miejscem.

druciany koszyk Pepco, druciana patera, druciany rower, druciany świecznik, biało czarna łazienka, druciane dekoracje, dekoracje z drutu



Druciany rower to chyba moja ulubiona ozdoba.
W teorii podpórka do książek.
U mnie solo :).





Mąż zakupił dla mnie stołek Bekvam w Ikei. 
Miał mieć drewniane stopnie i białe nogi, ale tak mi się spodobał w wersji surowej, a bezbarwny lakier Vidaron pięknie uwidocznił rysunek drzewa.
Zdjęcie prze lakierowaniem.

stołek Bekvam Ikea

Po.

stołek Bekvam Ikea

Stołek zagościł w pokoju dziewczyn.
Dobrze mu tam, ale zapewne będzie go wszędzie pełno.
Razem z mężem tworzymy obecnie coś, co ma być dekoracją i pomoże ukryć dużą rzecz :).
Zaglądajcie, postaram się wkrótce pokazać Wam co wymyśliliśmy.
Na dziś to już wszystko.

Udanego dnia :).


15 komentarzy:

  1. Monia, cudne te dekoracje! Paterka na ścianie wygląda rewelacyjnie, koszyczek z papierem i lampion również :) co do braku sił to przybijam piątkę, za dużo by człowiek chciał zrobić a doba za krótka... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Zgadzam się z Tobą całkowicie. W głowie mnóstwo pomysłów, a czasu jak na lekarstwo. U mnie to chyba dodatkowo jakieś osłabienie w dodatku alergia daje mi ostro popalić. Allertec do tej pory pomagał, teraz pomimo, że go zażywam męczą mnie dolegliwości. Tak czy inaczej, kontrolę zdrowotną muszę zastosować. Pozdrawiam Cię serdecznie ;).

      Usuń
  2. Rower jest świetny. Gdzie został kupiony. U mnie też pełno pomysłów w głowie, kilka projektów do skończenia, a moja forma spadła. Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejny post;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko, rower kupiłam w tamtym roku w Pepco. I to na wyprzedaży :). Najgorsze właśnie jest wtedy, gdy się chce, a brakuje sił. Życzę Ci dużo sił do pracy :). Uściski.

      Usuń
  3. Coraz bardziej podobają mi się ozdoby i przedmioty użytkowe zrobione z drutu. Na początek zafundowałam sobie lampę, ale rozglądam się jeszcze za innymi. A i drucianą półkę bym chciała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają coś w sobie te druciane ozdoby. Półkę też mam w planach, nawet widziałam ciekawą w Jysk'u. Ciekawa jestem tej Twojej lampy. Muszę zajrzeć do Ciebie :).

      Usuń
  4. Ach te druciaczki, mamy do nich słabość:) U Ciebie też pięknie się prezentują. Dodają lekkości wnętrzom i wprowadzają skandynawski klimat. Stołek w wersji naturalnej wygląda świetnie, a w przyszłości, gdy już się znudzi zawsze możesz przemalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie określiłaś te druciaki :). Co do stołka, to ostatnio coraz bardziej mnie ciągnie do naturalnego koloru drewna i czerni. Zapewne, gdy znudzi mi się w tej wersji to raz dwa i przemaluje go :).

      Usuń
  5. Super są te druciane dekoracje. Nawet nie wiedziałam, że takie cuda są ostatnio w Pepco. Najbardziej urzekła mnie patera w wersji wiszącej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pepco potrafi zaskoczyć bardzo ciekawym asortymentem. Wstrzela się idealnie w panujące trendy, każdy znajdzie tam coś dla siebie. Paterę kupiłam chyba cztery lata temu w Jysk'u. Mi też dużo bardziej podoba się na ścianie niż w wersji standard :). Pozdrawiam serdecznie :).

      Usuń
  6. Ja lubię druciaki - kiedyś podobne były u mnie w domu \:)
    Zaskoczona jestem bo podoba mi się druciak na papier toaletowy. Jestem zdania że papier nie jest żadną ozdobą - ale tu widać że jedna jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że obawiałam się reakcji na koszyk z papierem, w końcu to średni element dekoracyjny. Zawsze to jakieś odstępstwo od normy :). Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Pozdrawiam Cię :).

      Usuń
  7. With passion and prayer I am sure will get happiness and success in the future. Thank you hopefully useful and inspiring each other

    vitamin penambah berat badan
    obat stroke pembuluh darah pecah
    obat batuk darah
    cara mengatasi telinga berdengung sebelah

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniu zapraszam o wygrana u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl