czwartek, 29 czerwca 2017

Nieplanowane zakupy w sklepie ze starociami.

Pojechałam tylko zawieźć dokumenty do przedszkola i kupić chleb.
Niedaleko piekarni zupełnie przypadkiem oczywiście znajduje się sklep ze starociami.
Tak zwane mydło i powidło.

Weszłam tylko na moment, a do samochodu targałam już wielki obraz i reklamówkę pierdółek.

Dziś tylko kilka zdjęć i niewiele gadania.



Sam obraz nie jest dla mnie interesujący, ale ogromna  rama jest drewniana.
Początkowo obraz kosztował 40zł, później 25zł, a mi udało się kupić za 3zł !
Bardzo dużo obrazów było w takich cenach.
Mam w planach umieścić w ramie duże portrety moich córek.
Oczywiście rama będzie zeszlifowana i tylko polakierowana.


Podkładki, które idealnie pasują mi do drewnianych elementów w kuchni.
Podobne z Ikei mam w salonie.



Drewniane słoniki prawdopodobnie były częścią zestawu klocków.
Wzięłam na szczęście trzy, a co :).
Jednego zeszlifuje i będzie w naturalnym kolorze, 
drugi będzie czarny, a trzeci dostanie srebrne przybranie.


Zestaw stempelków za bagatela 1zł.
Bardzo mi się spodobały. 
Dekor już wykorzystałam do etykiety butelki.




Tak się prezentuje moja tegoroczna nalewka truskawkowa.
Musi odczekać swoje zanim się będę nią cieszyć.
Stemplowałam na szybko, wiem, że krzywo :), 
kolejna będzie ładniejsza, muszę tylko zdobyć butelki.
Widziałam ładne smukłe butelki z korkiem w Pepco, trzeba mi 9 sztuk,
a wtedy cena 10zł za sztukę tworzy duży wydatek.
Mamy wino do przelania, a ja sobie wymyśliłam, że butelki muszą być takie same :).
Poszukam na allegro, może znajdę coś ciekawego.


Zbliża się weekend, także życzę Wam udanego wypoczynku :).
Dużo uśmiechu :D.


28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Najlepsze są niespodziewane zakupy :).

      Usuń
  2. wspaniałe zdobycze!!! uwielbiam Cie czytac.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że ktoś może miło spędzać czas czytając moje wypociny :). Pozdrowienia Ci przesyłam Emilko :).

      Usuń
  3. No tak... skąd ja to znam, poszłam ostatnio na pocztę list odebrać, a wróciłam z trawami ozdobnymi na ogród szuk 7 ;) podkładki i słoniki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha. To zaszlałaś z zakupami. Czasem podzielam zdanie mężczyzn o nas kobietach: jesteśmy zakręcone, ale tak pozytywnie :). Słoniki już przemalowane :). Uściski ;).

      Usuń
  4. No genialna jesteś niby dokumenty i chlebek, a tu takie cudenka przynosisz ;) sprytnie. Rama świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawy priorytetowe załatwiłam, a że przy okazji przytaszczyłam dwie reklamówki i obraz. No jakoś tak wyszło ;). Rama już wyszlifowana i polakierowana. Kamilko życzę Ci miłego weekendu :).

      Usuń
  5. No genialna jesteś niby dokumenty i chlebek, a tu takie cudenka przynosisz ;) sprytnie. Rama świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kamila :). Trzeba sobie umilać obowiązki :). Pozdrawiam Cię :).

      Usuń
  6. Uwielbiam takie sklepy więc się Tobie nie dziwię. Zdobycze super. Obraz i stempelki godne uwagi i chętnie bym je zarekwirowała.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie sklepy uwielbiam, bo nigdy nie wiadomo co uda nam się kupić, a taki element zaskoczenia mi odpowiada ;). Przesyłam słoneczne pozdrowienia :).

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Masz stuprocentową rację :). Serdeczności :).

      Usuń
  8. Ale cuda zdobyłaś, stemple genialne. U mnie takich sklepów brak, a szkoda :( Zawsze można wyszperać jakieś skarby!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Zawsze możesz poszperać na olx lub innych lokalnych portalach. Pozdrawiam Cię :).

      Usuń
  9. perfect post dear :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite! Dlaczego u mnie nie ma takich sklepów:( Rama jest rewelacyjna i daje duże pole do działania. Nawet ten plakat w środku nie jest taki zły i można go gdzieś wykorzystać. Zachwycam się Twoimi zdobyczami i nalewką, która równie dekoracyjnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rama już przeszła swoją przemianę, zapraszam do nowego posta :). U nas ten sklepik jest od około 1,5 roku, a może w Twoich okolicach też coś powstanie :).

      Usuń
  11. Fajne zakupy i w tak atrakcyjnych cenach to nie lada gratka. Stemple są rewelacyjne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zakupy, uwielbiam taką rozrywkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jak znam życie - jakbym miała taki sklep koło siebie ciągle wracałabym obładowana z niego :) Same skarby zgarnęłaś :) a ceny??? Rewelka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja się zbyt często w rejony tego sklepu nie zapuszczam, bo mocno ucierpiałby mój budżet :). Pozdrawiam Cię :).

      Usuń
  14. Oj przydałby mi się taki sklep ze starociami gdzieś blisko - tylko obawiam się, że poszłabym z torbami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ja dawkuje sobie szczęście i wybieram się tam raz na jakiś czas :). Przesyłam pozdrowienia :).

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl