środa, 23 sierpnia 2017

DIY - jak ukryć telewizor w sypialni.

Dzień dobry wszystkim.

Dziś prezentacja mojego pomysłu na ukrycie telewizora w sypialni.
Mąż bardzo chciał i od jakiś dwóch miesięcy mamy odbiornik w sypialni. 
Zanim jednak się tam pojawił wiedziałam, że nijak nie będzie mi pasowało to wielkie, czarne pudło.
W salonie zupełnie mi nie przeszkadza jego widok, a odkąd mamy drewnianą ścianę to wręcz mi się podoba :).  Tutaj możecie znaleźć ten post.
W dodatku przy przeciąganiu kabla antenowego mieliśmy masę problemów, bo rurka w ścianie się skręciła i mąż podkuwał trochę puszkę i ścianę, co niestety będzie widać na zdjęciach.

Niby zwykła szafka, niektórym może przypominać nawet łazienkową, a według nas dodała sypialni przytulnosci i stała się ozdobą. 


Było tak:


Od dawna podobały mi się ażurowe drzwiczki do mebli. Planuje nawet białą garderobę z takimi olbrzymimi od ziemi do sufitu  :).
Po miesiącu patrzenia z pozycji leżącej na czarną plamę powiedziałam dosyć.
Pojechałam do najbliższego marketu i kupiłam parę drzwiczek i zawiasy.


 Deski na budowę ramy dostałam od brata. 
Szczęśliwym trafem mąż pewnej soboty (czytaj kilka dni temu) przyniósł do domu kawałki sklejki o idealnej szerokości i to właśnie je wykorzystaliśmy.


Wystarczyło tylko przyciąć do długości i wysokości telewizora i zbudować prostokąt. Do tego użyliśmy zwykłych kątowników.


Zamontowaliśmy zawiasy (czytaj mąż, bo ja ogarniałam dzieciaki), drzwiczki.
Mąż późno skończył pracę nad szafką, pierwszą noc w sypialni spędziła na podłodze.



Ale nazajutrz zawisła.





Jeszcze trochę dekoracji i tak wygląda dziś.


Mała galeria w korytarzu.







jak ukryć telewizor, jak schować telewizor, drewniana szafka na telewizor, szara sypialnia, biała komoda Malm, drewniane domki, telewizor w sypialni, białe pikowane łóżko,

jak ukryć telewizor, jak schować telewizor, drewniana szafka na telewizor, szara sypialnia, biała komoda Malm, drewniane domki, telewizor w sypialni, białe pikowane łóżko,


jak ukryć telewizor, jak schować telewizor, drewniana szafka na telewizor, szara sypialnia, biała komoda Malm, drewniane domki, telewizor w sypialni, białe pikowane łóżko,

jak ukryć telewizor, jak schować telewizor, drewniana szafka na telewizor, szara sypialnia, biała komoda Malm, drewniane domki, telewizor w sypialni, białe pikowane łóżko,




jak ukryć telewizor, jak schować telewizor, drewniana szafka na telewizor, szara sypialnia, biała komoda Malm, drewniane domki, telewizor w sypialni, białe pikowane łóżko,


jak ukryć telewizor, jak schować telewizor, drewniana szafka na telewizor, szara sypialnia, biała komoda Malm, drewniane domki, telewizor w sypialni, białe pikowane łóżko,

Zmieniłam też kwieciste firanki na białe zasłony, pościel i narzuta też są w bieli. 
Zrobiło się tak delikatnie i świeżo. 



jak ukryć telewizor, jak schować telewizor, drewniana szafka na telewizor, szara sypialnia, biała komoda Malm, drewniane domki, telewizor w sypialni, białe pikowane łóżko,



W nocy też jest klimacik.

jak ukryć telewizor, jak schować telewizor, drewniana szafka na telewizor, szara sypialnia, biała komoda Malm, drewniane domki, telewizor w sypialni, białe pikowane łóżko,




I na koniec zestawienie przed i po.
Niby zwykła szafeczka.



Szafka obecnie ma kolor naturalny i mam dylemat czy ją tylko polakierować czy jednak pomalować na biało?
W naturalnym chyba bardziej mi odpowiada. Sama nie wiem po co sięgnąć, a czymś ją muszę zabezpieczyć jak najszybciej.
Czekam na Wasze opinie.

Telewizor w szafce spisuje się świetnie, już mnie nie denerwuje jego pojawienie się, ba, nawet cieszy.
Teraz zasypiam i budzę się z ślicznym widokiem :). 

Miłego dnia :).




32 komentarze:

  1. Super. Telewizor nie jest najładniejszym meblem w naszym mieszkaniu i świetnie go ukryłaś. Fajne, klimatyczne miejsce stworzyłaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. W sypialni drażnił mnie bardzo jego wygląd i musiałam coś zaradzić. Pozdrowienia przesyłam :).

      Usuń
  2. Świetnie ta szafka wygląda! Lubię Twoje dekoracje! Zawsze coś mi u Ciebie wpadnie w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :). Cieszą mnie takie słowa :).

      Usuń
  3. Świetny pomysł. Jak zwykle stworzyłas coś fajnego i praktycznego. Jeśli chodzi o malowanie nie myslalas, aby pomalować ją w kolorze zbliżonym do koloru sciany? Wtedy efekt zniknięcia będzie pełny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;). Telewizor zniknął, a na tym zależało mi najbardziej. Szafkę zostawię w naturalnym kolorze, jej nie chcę ukrywać, tak mi się spodobała :).

      Usuń
  4. rewelacyjnie rozwiązanie!
    Szafeczka dodaje przytulnosci calej sypialni,i chyba nie malowałabym jej na biało.Brawo za pomysł,brawo dla męża za pomoc!
    Bielutki klimat w tym wnętrzu to jest to,co uszlachetnia cale wnętrze.
    Moniu jestes moim Autorytetem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Też uważam, że naturalna wygląda najlepiej. Na pomalowanie zawsze będzie czas :). Buziaki.

      Usuń
  5. witaj, na początku zdjęcie po zdjęciu pierwsza myśl koniecznie pomaluj na biało, ale jak pokazałaś całość to jednak nie, bo ten kolor drewna świetnie współgra z koszem wiklinowym, drewnianymi domkami na komódce i konikiem :) super to wygląda pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko. To już postanowione, że zostaje taka, jak na zdjęciach :). Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :).

      Usuń
  6. Bardzo fajnie wyszło i świetny pomysł z tym ukryciem tv. Nie straszy swoimi gabarytami, a sypialnia nabrała wdzięku i lekkości. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko :). Zgadzam się w 100%. Uściski :).

      Usuń
  7. CUDOWNY pomysł - muszę mojemu ukochanemu pokazać.
    Ja jestem zachwycona 8D
    Chce taką szafkę żeby zakryła TV!
    Wygląda mega... normalnie się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazuj, może też pokusicie się o stworzenie takiej :). Uważam, że to bardzo ciekawe rozwiązanie (skromność moja chwilowo się ulotniła). Dziękuję i strasznie się cieszę, że Ci się podoba. Ściskam.

      Usuń
  8. Jestem z tych co telewizorowi w sypialni mówią nie ;) Dlatego bardzo podoba mi się pomysł ukrycia go, nie razi w oczy, a szafeczka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam bardzo długo na nie. Tak wyszło, że u nas się jednak pojawił i musiałam go jakoś schować, tym bardziej, że rzadko go włączamy. Zrobiło się dużo przyjemniej. Dziękuję Ci bardzo :).

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja ciągle coś kombinuje :). Dzięki.

      Usuń
  10. Kurczę... jak fajnie to wymyśliłaś :D Szafka wygląda po prostu genialnie :D Ja bym zostawiła ją w naturalnym kolorze, wygląda cudnie i świetnie ożywia sypialnię. W ogóle sypialnia jest prześliczna :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci i bardzo mnie to cieszy, że szafka i sypialnia przypadła Ci do gustu :). Mimo mojego uwielbienia do bieli, szafkę zostawię taką, jaka jest. Muszę znaleźć w końcu czas na jej pomalowanie. Przesyłam słoneczne pozdrowienia na przekór aurze panującej na zewnątrz :).

      Usuń
  11. bajerancko. Ja bym tak zostawiła. I ta osłonka na dracenę(?) też fajnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas opcja - sypialnia do spania- nie ma tv. Jest za to muzyka. Ale wieża nie rzuca po oczach tak jak telewizor.

      Fajnie wyglądają te drzwiczki - takie żaluzjowe. U nas by nie przeszły "będzie się kurzyć- ciężko posprzątać" kij, że i tak sama wszystko sprzątam.

      Usuń
    2. Dziękuję :). Dobrze trafiłaś, w koszu wiklinowym jest dracena. Całość zostaje w takim kolorze, biel byłaby zbyt oczywista. Ja też zwolennikiem telewizora w sypialni nie jestem, ale dzięki temu mam szafkę :). Ażurowe drzwiczki wystarczy odkurzyć i po kłopocie, kurzą się tak samo, jak wszystkie inne meble :). Pozdrawiam :).

      Usuń
  12. Wygląda obłędnie! Niby tylko szafka a różnica ogromna. Samo drewno drzwiczek ociepla sypialnię, do tego świetnie dobrane drewniane dodatki. Całość robi niesamowite wrażenie. Zostawiłabym drzwiczki naturalne i zabezpieczyłabym jakimś woskiem do drewna, aby podkreślić tą naturalność :)Sama nigdy nie stosowałam wosku, ale wiele osób go polecało na blogach, więc pomyślałam, że i tu można go wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci, że jak ją planowałam, to wiedziałam, że będzie ciekawym elementem dekoracyjnym, ale nie spodziewałam się, że aż tak mi się spodoba. Ach ta moja skromność :). Wosku nigdy jeszcze nie używałam i chyba w końcu muszę sprawdzić jaki daje efekt. Pozdrawiam Cię Alu serdecznie :).

      Usuń
  13. Super pomysł. Bardzo mi się podoba. Jak większość czytelniczek, jestem za zostawieniem szafki w naturalnym kolorze. Drewno zawsze ociepla wnętrze.
    Pozdrawiam :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się spodobał twój pomysł i chciałabym go wykorzystać u siebie. Mam pytanie. Na zdjęciu przed widać kable idące od telewizora w dół. Po zamontowaniu szafki gdzie są teraz kable? Mąż gniazdko przeniósł i schował za telewizorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja metoda ukrycia telewizora na tyle Ci się spodobała, że zechcesz wykorzystać u siebie.
      Co do kabli sprawa wygląda tak. W ścianie mamy ukrytą listwę, na wszystkie kable, od tv, tunera i kabel antenowy. Zamontowaliśmy ją jeszcze przed tynkami, bo wiedzieliśmy, że kiedyś pewnie telewizor w sypialni się pojawi. Gniazdka są ukryte na dole za komodą. Mam nadzieję, że w miarę jasno to wytłumaczyłam :). Pozdrawiam :).

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl