niedziela, 20 sierpnia 2017

Krzesła na taras - cześć pierwsza.

Cześć i czołem.
Nie mogę chodzić do lekarzy. 
Po pierwsze ze względów oczywistych, po prostu wolałabym nie chorować, 
a po drugie zwykle kończę takie wojaże zakupami. 
No cóż, mogę popracować nad swoją słabą wolą, ale ostatni zakup zaliczam do bardzo trafionych.
W poście o tarasie, który możecie znaleźć tutaj prosiłam Was o radę, dotyczącą zakupu krzeseł.
Ikeowskie przegrały z kretesem, chociaż nie mogę im odmówić uroku, może kiedyś kupię chociaż dwa :), z tymi, które znalazłam w komisie.

Stałam się szczęśliwą posiadaczką czterech drewnianych krzeseł, a w sumie to foteli z regulowanym oparciem, które wymagają mnóstwa nakładu pracy, nie mają siedzisk, trzeba je całkowicie oczyścić, zeszlifować, poskręcać, posklejać tu i ówdzie 
i pomalować na biało.
Udało mi się jeszcze potargować z miłym Panem i cena była tak niska, że pakowałam do samochodu szybciutko, żeby czasem się nie rozmyślił :).
Ja już je widzę w tej nowej szacie i to daje mi niesamowitą chęć do działania. 
Aż zacieram rączki :).
Przywiozłam je do domu i od razu ustawiłam na tarasie. 
Czekają takie niedoskonałe i wybrakowane :).



Widzę je z sypialni i mam zaciesz :).


Zabieram się za nie powoli.
Mąż jest nieocenioną pomocą.
Albo to raczej ja jestem pomocą dla niego.
Choć czasem pomarudzi, to jak dopadnie go wena potrafi sam mnie zachęcać do tworzenia.

U Oli na blogu Po prostu piękne rzeczy, w tym poście znalazłam pyszną drożdżówkę i szczerze zachęcam Was do tego wypieku. Jest bardzo smaczna i prosta do przygotowania.
Dziś córki zażyczyły ją sobie ponownie.




Pewien projekt jest już prawie gotowy i zapewne w kolejnym poście Wam go pokażę.
A następnie zdam relację z postępów prac nad krzesłami.

Życzę Wam udanego dnia.
Dziękuję, że jesteście i czytacie to co naskrobię :).

16 komentarzy:

  1. W tej niedoskonałości pewnie też jest magia. Czekam na kolejne Twoje kroki w kierunku zmiany krzeseł.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie niedoskonałe też mają swój urok. Zaglądaj Moniu, chciałabym zdążyć z ich naprawą przed końcem września:). Uściski:).

      Usuń
  2. A ja właśnie dzisiaj myślałam, żeby zakupić nowy stół na taras, bo sądziłam, że może już są przeceny. Ale z tego nici. Może trzeba będzie poczekać jeszcze trochę.
    Twoje są bardzo fajne, pomyśl tylko (oczywiście w jakiejś perspektywie) czy nie trzeba ich jakoś zaimpregnować, bo deszcze u nas bardzo częste a drewno jak wiadomo niszczeje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się kojarzy, że w Jysk'u była wyprzedaż mebli ogrodowych. Może tam zajrzyj. Nasze krzesła będą zeszlifowane i malowane na nowo, oczywiście jak znajdziemy czas, bo szykuje się dużo pracy. Dziękuję za poradę i pozdrawiam gorąco :).

      Usuń
  3. Wiedziałam, że je kupisz;) Już widzę jakie będą śliczne. Też bym je kupiła są piękne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, już troszkę poznałaś moje upodobania. Miałam je cały czas w głowie i chyba nie było szansy żebym ich nie kupiła. Pozdrowienia Ci przesyłam :).

      Usuń
  4. Moniu Uwielbiam Twoje zakupy!!!!!
    Alez masz nosa do wspanialych skarbow!!! przyznam Ci sie,ze ikeowskie krzesla to NIC w porownaniu do tych foteli.Uroczy ksztalt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Jak mi się coś spodoba to w żaden sposób nie umiem zdecydować się na coś innego. Te krzesla musiały być moje :).

      Usuń
  5. Ten przepis to coś dla mnie, bo mi drożdżowe kompletnie nie wychodzi. Albo wproszę się do Ciebie, na tarasik testować krzesła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio skarżyłam się mamie, że żadne bułeczki drożdżowe i ciasto mi nie wychodzi. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, ciasto jest mięciutkie i pyszne. Wpadaj na kawę, tylko naprawa krzeseł jeszcze trochę potrwa :). Pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękny zakup, a co to dopiero będzie, jak je odnowicie i pomalujecie na biało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja już się nie mogę doczekać kiedy będą gotowe:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  7. No krzesła cudne i drewniane. Opłacało się na pewno, bo wyglądają świetnie. A jak jeszcze pomalujesz na biało i zlikwidujesz ubytki oraz dostaną nowe siedziska to będą przepiękne. Już nie mogę się doczekać, aż pokażesz je w nowej odsłonie.
    A przepis na drożdżówkę podkradam :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis zabieraj, u mnie znów dziś ta drożdżówka z malinami. Mniam. Naprawa krzeseł wymaga czasu, oby udało nam się szybko z nimi uporać. Uściski Justynko :).

      Usuń
  8. Skąd ja to znam - że szybko pakuję do auta i odjeżdżam :)
    Czasem uda się upolować perełkę.
    W krzesłach jest duży potencjał.
    Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, czyli jest nas więcej :). Krzesła powolutku się remontują :). Dzięki.

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl