niedziela, 15 stycznia 2017

DIY - obraz z koszulki.


Przegląd szafy czasem kończy się niespodziewanym DIY.
Dziś w moje ręce wpadła koszulka, za duża już na mnie ( na szczęście). Białą ramę jakiś czas temu kupiłam w Pepco, a po remoncie w pokoju dziewczynek leżała niewykorzystana.




Koszulka ma bardzo fajny print i postanowiłam jej nie wyrzucać, dać jej drugie życie. 


Włożyłam do ramy, naciągnęłam odpowiednio,  tył, obcięłam zbędne elementy i to co pozostało podkleiłam.


Obraz zawisł w przedpokoju i wywołuje mój uśmiech za każdym razem gdy obok niego przechodzę ;). Jak sobie pomyślę jak ostatnio masakruję odzież :). Chyba powinno się przede mną zamykać szafy i komody :).



Pozdrawiam 

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wykorzystanie koszulki :) Zdarzało mi się mieć żal do wyrzucania właśnie przez ciekawe grafiki, a tu taki pomysł na ich ponowne zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto przed wyrzuceniem zastanowić się, czy dana rzecz nie przyda nam się gdzieś. Ja często chowam coś i za jakiś czas pomysł sam przychodzi. Niestety wiele przedmiotów wyrzuciłam i nie mogę tego przeżałować ;). Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  2. Ja mam poszewke z bluzki. Także szkoda mi było ślicznego wzoru https://www.google.pl/search?q=edipassione+poszewka+z+koszulki&client=ms-android-tmobile-pl&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwid7sOwktbRAhUEfywKHRb9DG0Q_AUIBygB&biw=360&bih=560#tbm=isch&q=edipassione+poszewka+z+bluzki&imgrc=uW9Y84oGbjMEqM%3A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram wszystkie metody dawania drugiego życia przedmiotom :). Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super pomysł :) Ja kiedyś w ten sposób zrobiłam dla córki tablicę korkową :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wszystkiego można zrobić coś ciekawego :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl