piątek, 27 stycznia 2017

Szkatułka i kilka pomysłów.

Tytuł posta może troszkę mylić, ale bardzo chciałam Wam pokazać co ostatnio dostałam. Jakiś czas temu brałam udział w konkursie zorganizowanym przez firmę Seart Meble, 
w którym nagrody były przekazane przez dwie wielkie dla mnie inspiracje w świecie blogowym Sandrynkę i Śmietankowy Dom.
Byłam totalnie zaskoczona gdy okazało się, że wygrałam piękną szkatułkę autorstwa pani Sabiny z Śmietankowego Domu :).
Muszę się pochwalić bo nie wytrzymam :).


Jest cudna, naprawdę.




Na razie zamieszkały w niej zegarki i bransoletki :).



A teraz coś od siebie.
Ostatnio w Biedronce zakupiłam jogurty w szklanych słoiczkach.
Kremowy z kawałkami jabłek i cynamonem.
Ja i córka przepadłyśmy jedząc je i obecnie mam już w domu chyba 30 słoiczków :).
Mąż już nawet nie pyta po co ja to trzymam.
A ja wiem, że wykorzystam je na mnóstwo sposobów.



Dziś pokaże trzy możliwości, które już są w naszym domu praktykowane :).

Świeczniki/ lampiony
Wystarczy owinąć je sznurkiem, taśmą washi  lub koronką.
Można je pomalować lub dowolnie obkleić.
Po prostu niekończące się możliwości.


Najbardziej oczywiste zastosowanie to serwowanie w nich deserów. 
U mnie akurat dziś budyń dla córek :).
Taka mała ciekawostka, jeśli nie lubicie, gdy na wierzchu budyniu tworzy się kożuch to wystarczy jeszcze ciepły budyń posypać lekko cukrem pudrem :).
I po problemie.


Pojemniki na biurko.
Może są małe, ale jako wiszące przyborniki na metalowej kratce sprawdzają się idealnie.

kratka metalowa nad biurko, moodboard

W pokoju dziewczyn zawisła metalowa kratka nad biurkiem. 
Są mega szczęśliwe, że mają gdzie eksponować swoje rysunki.

kratka metalowa nad biurko, moodboard, literki drewniane

A ja cieszę się, że mogliśmy sprawić im tyle frajdy takim pomysłem.
Więcej o pokoju i jego zmianie napiszę  kolejnym poście mam nadzieję.
Brakuje nam jeszcze lampek na biurka.
Bardzo przypadły nam do gustu takie i chyba na nie w kolorze białym finalnie się zdecydujemy:

Zdjęcie pochodzi ze strony jysk.pl

A na koniec jeszcze kilka migawek z domu. Dekoracjom świątecznym powiedzieliśmy zdecydowane do widzenia. Po tym nadmiarze ozdób czuje, że potrzebuje ograniczenia w durnostrojkach. 
Sama się sobie dziwię :).

Stolik Bjursta Ikea, stołki Ingolf


Biała pólka w kuchni, szklarnia Pepco,



Atrapa kominka DIY

Piękny dziś mamy dzień :).
Ściskam

10 komentarzy:

  1. Hej kochana.Gratuluje wygrania szkatułki. Pięknie tam u Ciebie w domku.Widzę , że też lubisz klimacik robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę monotematyczna, ale znów podziękuję :). Klimat lubię :) Dziękuję za miłe słowa i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  2. U mnie dekoracji świątecznych nie było, więc obeszło się bez sprzątania hehe. Czuję już wiosnę. Biurka u dziewczynek z tą kratą - genialne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może jeszcze wiosny nie czuję, ale wypatruję jej wszędzie :). Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko w te mroźne dni :)

      Usuń
  3. Gratuluję. Skrzyneczka urzekająca.
    A biedronkowe słoiczki podbiły moje serce. Jakoś je w Biedronce przegapiłam. Jutro pędzę po zakupy;-)Pozdrowienia i uśmiech przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ja te słoiczki niedawno odkryłam i chomikuję jak szalona :). Przesyłam uściski i dziękuje za dobre słowo :).

      Usuń
  4. Po świętach w zeszłym roku miałam tak samo:) Dlatego ograniczyłam się do delikatnych barw w tym roku. Ja mam tak, że po świętach nigdy nie wiem jaki klimat ma być w domu. Jeszcze zima a mnie się już wiosny chce :) Lampkę polecam bo mam i fajnie się sprawdza. Wykorzystanie słoiczków świetne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię o lampce. Ja teraz odnajduje się w spokojnych kolorach. Mocnym akcentom póki co dziękuję. Coraz częściej marzę o wiośnie i pastelach. Już niedługo :). Przesyłam uściski :)

      Usuń
  5. o ja też zbieram te słoiczki:) jogurty jakoś specjalnie mi nie podeszły smakowo ale na szczęście rodzinka dalsza lubi i mi zbiera:) głównie wykorzystuje na małe desery i jako wazoniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoików nazbierałam już dużo, także póki co odpoczywamy od tych jogurtów :).

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl