środa, 15 lutego 2017

Drewniana szafka łazienkowa za grosze.

Cześć :).
Dziś wpadam tylko na moment pochwalić się moim ostatnim łupem.
Na olx wypatrzyłam śliczną drewnianą, wiszącą szafkę łazienkową za kilka złotych. Wydaje mi się, że to drewno sosnowe. 
Pojechaliśmy po nią z mężem i obecnie jest w trakcie malowania ;). 
Nie mogłam wytrzymać żeby wam jej nie pokazać jeszcze w wersji przed.

Dosyć gadania, idą zdjęcia :)
Trzeba dorobić półkę, zmienić gałki i w końcu będzie idealna ;).





Lustra wymontowane, szafka wyszlifowana, stopniowo ją maluję. Doba jest zdecydowanie za krótka, abym zdążyła ze wszystkim ;).


Bardzo chętnie poznałabym Wasze propozycje na temat tego, jak ją wykończyć. Każda sugestia mile widziana.
Moja łazienka jest w kolorze białym i czarnym. Szafka pod umywalką jest biała i taki też był plan na tę wiszącą. Mam zamiar dorobić szprosy, ale mąż mi stawia opór :).
Pewnie i tak postawię na swoim ;).

Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Malowanie nadal trwa :), ale już wyłania się zarys całości :).

      Usuń
  2. fajna zdobycz:) czekam a efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobycz fantastyczna. Prostota jest zawsze w MODZIE ;) Oj przydałaby mi się taka ;-) ale szprosom mówię NIE :(

    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, ja szukam staroci na olx w swoich okolicach. Szprosy marzyły mi się od dawna i powstały w niecodzienny sposób ;). Pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajna bardzo, miałem coś podobnego na strychu, ale niestety nie przetrwało ostatnich porządków made by moja żonka :) Ale sama idea renowacji starych mebli i dawania im nowego życia jest świetna. Choć sam wolę zrobić coś od podstaw. Moja ostatnia domowa realizacja to skrzynia na zabawki dla dzieciaków zrobiona z drewnianych deseczek, kilku wkrętów i kątowników z e-Armet. Do tego jakieś zawiasy na pokrywę, farba kolorowa i gra gitara. Tanio i funkcjonalnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl