poniedziałek, 11 września 2017

DIY - skrzynka - organizer na kółkach do biurka.

Dzień dobry.
Nowy tydzień przywitał nas piękną pogodą.
Jest cieplutko i słońce przyjemnie ogrzewa.

Dziś chciałam Wam pokazać mobilny organizer do biurka.
Miałyśmy duży problem z walającymi się wszędzie przyborami do malowania. Szuflady w biurkach uginały się pod ich ciężarem i dziewczyny nie miały możliwości schować nawet zeszytu.


Z potrzeby powstała z kilku kawałków sklejki skrzynka, dokupiłam małe kółka, taka by mogły łatwo wysuwać ją spomiędzy biurek.

Etap tworzenia.
Całość pomalowałam na biało matową farbą akrylową Śnieżka Supermal.
W takiej scenerii najczęściej coś tworzę.






Z jednej strony nawiązując do obrazków na ścianie namalowałam góry, drugą obkleiłam zwykłym papierem pakowym. Strasznie spodobał mi się wzór i pasował idealnie do pościeli.
Lubię, jak rzeczy grają ze sobą.









Prawdopodobnie powstanie druga skrzynka na kolorowanki :).



Zakupiłam też nowy abażur filcowy do salonu.
Oczywiście w sklepie ze starociami :).
Chociaż abażur był z metką ;).
Zupełnie odmienił wygląd kącika kominkowego.





Uciekam po dziewczyny do przedszkola.
Miłego dnia i udanego całego tygodnia.

22 komentarze:

  1. cudnie,pięknie wspólgra skrzyneczka z kącikiem biurkowym.niewątpliwie była brakującym ogniwem łączącym oba biureczka.teraz dziewczynki mają wszystko pod ręką.
    A nowy abażur bardzo ocieplił kącik kominkowy,aczkolwiek poprzedni,biały byl rówmie elegancki.
    Moniczko cieszę się,ze nietylko ja lubie wygrzebywac PEREŁKI tam,gdzie one cierpliwie sobie czekają na dobre oko...a Ty je niewątpliwie posiadasz.
    Buziaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie. Jak przybory do malowania były pochowane to rzadko kiedy dziewczynki z nich korzystały. Teraz farby są ciągle w użyciu, rękawy bluzek mają plamy, ale najważniejsze, że ciągle coś tworzą. Oj, Ty dobrze wiesz jak ja lubię zakupy, na których nie mam pojęcia co uda mi się kupić:). Mamy bardzo zbliżone upodobania. Całuski Kochana ;*.

      Usuń
  2. Cudowna ta skrzyneczka. Na jaki klej kleiłaś ten papier i czy zabezpieczyłaś go lakierem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Papier przykleiłam zwykłą taśmą dwustronną, nie lakierowałam też niczym. Zdaję sobie sobie sprawę, że papier się zniszczy, ale mam jeszcze całą rolę zapasu :). Jeśli Ty masz jakąś metodę to chętnie spróbuję jej użyć. Przesyłam uściski.

      Usuń
  3. Świetna skrzynka wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł!!! Taki mobilny organizer to idealne rozwiązanie:)
    Abażur rzeczywiście świetny choć i ten biały też mi się podoba. Ciężko mi by było zdecydować, który lepszy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki organizer mogą mieć mnóstwo zastosowań, dla mnie najważniejsze, że dzieci chętniej i częściej tworzą coś :). Biały abażur pewnie za jakiś czas wróci, potrzebowałam po prostu zmiany :). Pozdrawiam Cię Gosiu.

      Usuń
  5. Podoba mi się skrzynka .
    Właśnie miałam pytać o papier - czy to okleina - ale to papier pakowny. Ja nie mam dobrych wspomnień z takim papierem - jak dla nie jest za cienki - marszczy się przy klejeniu. Ale u Ciebie wyszło to fantastycznie.
    Pokój mi się bardzo podoba - pisałam Ci już :) o tym ...

    Ps abażur bardzo ciekawy - daje przyjemne światło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. To zwykły papier pakowy, jest faktycznie cienki, ale da się coś z niego zrobić. Dziękuję Ci za tyle miłych słów. Uściski :).

      Usuń
  6. Skrzynia jest fantastyczna. Mam pytanie malujesz drewno farba do ścian? Nie robią się odpryski, farba nie schodzi? Jestem pod wrażeniem :) u mnie tyle farby do ścian się marnuje;) Pozdrawiam cieplutko i podziwiam dalej Twoją kreatywność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko skrzynię malowałam farbą do drewna i metalu Śnieżka Supermal. Farba do ścian też się sprawdza, bo często ją wykorzystuje, ale jednak od dotyku zostają na niej ślady. Powiem Ci szczerze, że ja kombinuje, używam tego co akurat mam w domu :). Ma być ekonomicznie i w miarę szybko:). Bardzo się cieszę, że podoba Ci się ta skrzynka. Ściskam :).

      Usuń
  7. Fajniutka :)
    Miło się patrzy na twoje wnętrza.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzynka na kółkach jest super rozwiązaniem, bardzo fajnie się prezentuje w pokoju dziewczynek.
    Kącik kominkowy bardzo mi się podoba ! Nowy klosz jest super !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Rozwiązaniem jest bardzo funkcjonalnym, a przy okazji dekoracyjnym :). Pozdrawiam Cię serdecznie :).

      Usuń
  9. Świetny pomysł i rewelacyjnie wykonanie;) Taką skrzynkę - organizer można wykorzystać praktycznie w każdym pomieszczeniu w domu. Sklepy ze starociami uwielbiam, bo można w nich znaleźć prawdziwe skarby;) Piękny masz domek, taki ciepły i przytulny. Bardzo lubię tu zaglądać i czerpać inspiracje. Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na kolejny wpis;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Skrzynki są uniwersalnym elementem we wnętrzach. Zastosowań mnóstwo mogą mieć, u mnie powstały już dwie kolejne :). Wszystko pokażę w kolejnym poście mam nadzieję. W sklepach ze starociami mogłabym przepaść, często tylko silna wola ratuje mnie przed totalnym bankructwem :). Bardzo mi miło, że podoba Ci się u mnie :). Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Ale swietny pokoj mają Twoje coreczki.zdolna i kochająca mama to Skarb! Po prostu wszystko jest piękne i ze smakiem.zaraz robie sobie grzańca,zimno cos mi,i zasiadam do Twojego blogu bo jestem tu nowa.
    Z pozdrowieniami.Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pokój dostosowuję do potrzeb córek, jeżeli czegoś potrzebują, a nie mam w danej chwili możliwości, aby to kupić to próbuję sama stworzyć :). Zapraszam Cię do przejrzenia wcześniejszych postów :). Może coś akurat Cię zainteresuje. Pozdrawiam Cię Basiu :).

      Usuń
  11. Taki organizer to praktyczna rzecz, miałaś bardzo dobry pomysł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, skrzynka odciążyła szuflady w biurkach i łóżku i nastał w końcu porządek :).
      Pozdrawiam :).

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl