piątek, 15 września 2017

Słoik życzeń :).

Wczoraj listonosz dostarczył mi paczkę od Moniki z  Katalogu inspiracji.
W środku znajdował się cudny słoik życzeń, idealnie trafił w mój gust.
Pięknie i misternie udekorowany.





Wewnątrz oprócz karteczek z sentencjami była bransoletka, która skradła moje serce.
Prosta i jak dla mnie wielce wymowna.





Cały słoik ma wydźwięk miłosny, co akurat doskonale odzwierciedla to, co dla mnie w życiu najważniejsze.
Miłość.

I nawet pierwsza sentencja, którą wyjęłam potwierdza przesłanie.

"Za dużo mówimy o zmianie świata, a za mało świat zmieniamy.
Za dużo mówimy o miłości, a za mało kochamy."

Janusz Ziarenko


Monisiu dziękuję Ci bardzo za tak fantastyczny prezent. 
Ja jestem szczerze zachwycona.
Słoiczek stoi na kominku i zachwyca.

I na koniec kilka zdjęć mojego zielnika. 

Bazylia.


Oregano.


Mięta.


Sałata ozdobna :).


Rozmaryn i tymianek na sesję się nie załapały :).

Przypominam Wam o moim konkursie.


Zachęcam Was do udziału.

Udanego weekendu.
Pojawię się pewnie dopiero w przyszłym tygodniu :).


16 komentarzy:

  1. Rewelacyjny ten słoik, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia jest niesamowita i ma świetne pomysły :).

      Usuń
  2. Śliczny słoik otrzymałaś ze wspaniałą zawartoscią;) To świetny pomysł na prezent, szczególnie na zbliżającą się jesień. Ziólka pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja i moje córki mamy wielką frajdę z wyciągania kolejnych karteczek :).

      Usuń
  3. prezenty od serca są wyjątkowe,oryginalne i pełne uroku.słoik slicznie ozdobiony i jeszcze ta bransoletka.lubię i ja tego typu prezenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że się z Tobą zgadzam w 100%. Ja też uwielbiam takie spersonalizowane prezenty :). Z bransoletką się nie rozstaję :).

      Usuń

  4. Gratulację ! Słoiczek jest świetny. Bardzo mi się podoba. Mój jest w podobnym stylu :)
    Twój zielnik imponuje :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Ja słoikiem jestem zachwycona. Zielnik z roku na rok planuję powiększać :). Przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę, że słoik przypadł Ci do gustu. Kryje się w nim magia, której sama nie rozumiem. Do tej pory wszystkie obdarowane osoby (jak twierdziły) trafiały idealnie przy wyborze pierwszej sentencji. Cieszę się również, że spodobała Ci się taka minimalistyczna bransoletka.
    Pozdrawiam serdecznie:)
    ps. Jak znudzi Ci się ubranko słoika, to możesz je spokojnie zdjąć. Słoik pomalowany jest farbą tablicową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję Moniu. Słoik jest cudowny. Wątpię, abym planowała go zmieniać, jest idealny :). Uściski przesyłam :).

      Usuń
  6. Piękny, takie rzeczy w które ktoś włożył pracę i serce, zawsze najbardziej cieszą:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, prezent własnoręcznie wykonany i ze szczerego serca podarowany to skarb. Również pozdrawiam serdecznie :).

      Usuń
  7. Prezenty od serca, pełne miłości zatem są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to podsumowałaś :). Pozdrawiam ciepło ;).

      Usuń
  8. Uwielbiam te słoiki są rewelacyjne - sama mam taki . :)
    Monia zawsze zaskoczy czymś świetnym !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądając Twój nie miałam pojęcia, że będę mieć swój na własność. Monia to cudowna osoba :).

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl