wtorek, 26 września 2017

Wyniki rocznicowego konkursu.

Dziękuję Wam wszystkim za tyle miłych słów pod postem konkursowym.
Nie będę się nie wiadomo jak rozpisywać, bo wiem, że większość z Was i tak przewinie treść do miejsca ogłoszenia wyników.


Nie przedłużając już chciałabym oznajmić, że zestaw pierwszy, czyli kinkiet i cała reszta wędruje do 

Kamili z bloga Poczynania Domowe

Zestaw drugi stanie się własnością

Joanny ( joasiasam2@wp.pl).

Dziewczyny gratuluję Wam serdecznie i proszę Was o kontakt mailowy.

Dziękuję wszystkim za udział i przesyłam ogromne pozdrowienia.

Na koniec wrzucę kilka zdjęć karmnika dla ptaków, który zrobiłam na prośbę moich córek.
Zabierałam się za niego dwa lata.
Czekamy na pierwszych lokatorów :).

Twórczy bałagan :).









 Życzę Wam miłego wieczoru.


28 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom.
    Karmnik super! Ciekawi mnie co jest na daszku? Cieniutkie listewki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo :). Na dachu jest wycinane na kształt dachówek grube linoleum :).

      Usuń
  2. Moniko :))) nie mogę uwierzyć, że te piękne rzeczy do mnie trafią ;) Bardzo dziękuję i ściskam mocno:)) Karmnik jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Ci Kamilko i mam nadzieję, że będziesz z nich zadowolona :). Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Serdeczne gratulacje dla Pań!
    Karmnik piekny.Moniczko jak zrobiłas te falbanki" na daszku? Cudne są,dodają uroku całosci.całuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to linoleum, nad którego wycinaniem spędziłam sobotnie przedpołudnie :). Proste, ale pracochłonne. Cieszę się, że Ci się podoba :). Buziaki.

      Usuń
  4. Piękny karmnik! Będzie miał z pewnością wiele ptasich odwiedzin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam taką nadzieję, że ptaszki nas odwiedzą. Córki codziennie ich wypatrują :).

      Usuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn. Karmnik super!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Karmnik wyszedł Wam śliczny! Nic tylko czekać na chłodniejsze dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci. Póki co ptaki mają co jeść na okolicznych łąkach, ale jak się zrobi zimniej to będziemy je dokarmiać :).

      Usuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn! A karmnik jest po prostu przeuroczy - w szczególności ten daszek :-) Z czego go zrobiłaś? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daszek wycinałam z linoleum. Było z nim trochę zabawy, ale zrobił się taki słodki dzięki niemu :). Uściski Lussi.

      Usuń
  8. Jaki ładny karmnik, też musze sobie taki zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci wykonanie takiego, cieszy oczy na odległość.

      Usuń
  9. Cudowny karmniczek :) Uwielbiam ptaszory, zawsze dokarmiamy je zimą, a takie cudo to wspaniała ozdoba ogrodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Czekam na ptaszki, ale póki co odwiedzin brak :). Nasz stary karmnik się rozpadł, mam nadzieję, że ten wytrzyma dłużej. Pozdrawiam Cię.

      Usuń
  10. Gratuluję zwycięzcom.
    Karmik jest uroczy.
    Pozdrawiam ciepło i jeszcze raz życzę wszystkiego naj... na kolejne lata blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniu. Mam nadzieję, że wystarczy mi pomysłów na to, aby jak najdłużej z Wami być. Uściski.

      Usuń
  11. Serdecznie Ci DZIEKUJE właśnie marzył mi się zestaw nr 2 :) karmnik przecudny.Pozdrowionka Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci radość wygraną. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :).

      Usuń
  12. Świetny karmnik :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przesyłam słoneczne pozdrowienia :).

      Usuń
  13. Przepiękny karmnik;) Gratulacje dla wygranych;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl