piątek, 1 września 2017

Moja skrzynka z narzędziami :).

Dzień dobry.

Dziś 1 września, moje córcie rozpoczęły naukę w przedszkolu.
Moich nerwów było więcej niż myślałam, ale jak się okazało bez potrzeby.
Dziewczyny zostały bez problemu, do domu wróciły szczęśliwe, nie mogą się doczekać poniedziałku. Także kamień spadł mi z serca. 
Przeżywałam to mocno, a jak się okazało moje skarby są gotowe na podbój świata.

Dumna jestem ogromnie :).

Czy u Was też dzieci rozpoczęły już naukę?


Niedługo po przyjeździe do domku odwiedził nas miły pan kurier i zostawił paczuszkę.
Od bardzo dawna jestem członkiem programu lojalnościowego Payback.
Po uzbieraniu potrzebnej ilości punktów wymieniam je na nagrody.

A może Wy też macie punkty, o których zapomnieliście, a moglibyście wymienić na przeróżne akcesoria? Albo znacie jakieś inne ciekawe programy lojalnościowe, które moglibyście polecić?

I tak oto stałam się posiadaczką skrzynki z narzędziami firmy Bosch.
Już mąż nie będzie mnie zbywał, że nie może znaleźć wiertła, że takie nie nadaje się do drewna tylko jest przeznaczone do metalu. O nie. Od dziś mam wszystko co mi potrzeba do majsterkowania w jednym miejscu.
Ahh ta niezależność :).

Zestaw BOSCH V-Line (68 elementów)

Jeszcze dziś mam zamiar spróbować wykonać projekt, do którego potrzebowałam wierteł do drewna o różnych rozmiarach.



Myślałam, że jako nauczycielka języka polskiego będę z aktóweczką pełną sprawdzianów i dyktand biegać, a jednak do walizki narzędziowej mi obecnie bliżej :).


Samo życie ;).

Post nie jest w żaden sposób sponsorowany, dodaje tak dla uściślenia :).

W związku z rozpoczęciem roku szkolnego w przyszłym tygodniu pojawi się post z zakończoną metamorfozą pokoju starszej córki. Odwlekało się to niesamowicie, wiem, czasem tak po prostu się dzieje :).

We wrześniu mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny.
Szykuje dla Was z tej okazji konkurs, mam nadzieję, że spodoba się Wam to co przygotowałam.

Uciekam łapać ostatnie promienie słońca, od jutra ma padać.

Miłego nadchodzącego weekendu życzę :).

30 komentarzy:

  1. normalnie - zazdraszczam! Uwielbiam takie gadżety! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadżet idealny. Nie przypuszczałam, że sprawi mi tyle radości :). Pozdrawiam :).

      Usuń
  2. Zuch dziewczynki!
    cudne Rozpoczęcie roku szkolnego,super,ze cos mniej kobiecego ,czyt.nieprzyslowiowa kiecka,czy szpilki,potrafi poprawic nastroj kobietce!
    Czekam z utesknieniem na nowy post! Czuje,ze pokoik corci bedzie przepiekny.pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich ogromnie dumna. Nasze dzieci są zdolniejsze i silniejsze niż nam, mamom się wydaje. Teraz ja trzymam kciuki za Ciebie i synka. Narzędzia wybieram zamiast kosmetyków czy ubrań, świat staje na głowie:). Buziaki dla Ciebie i rodzinki.

      Usuń
  3. Ale mnie ten post ucieszyl, a już myślałam, że ze mną coś nie tak i tylko ja, mogę się cieszyć nowymi narzędziami. Widzę, że kolejny raz okazalas się moją bratnia duszą ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila, ja sama jestem czasami zaskoczona swoimi upodobaniami:). Ale skoro Ty też takie masz to oznacza, że wszystko z nami w porzadku. Może należymy do mniejszości, ale co tam. Mi teraz się marzy wyrzynarka, póki co ciągle pożyczam, a chcę mieć taką tylko dla siebie. Próbowałam piłą tarczową ciąć, ale trochę się jeszcze boję. Powolutku trzeba marzenia spełniać, żeby ciągle mieć o czym marzyć. Uściski bratnia duszo :).

      Usuń
  4. Też ostatnio zaopatrzyłam się w wiertarko-wkrętarkę i mam wiertarkę udarową w mieszkaniu, a i punkty też zbieram ale mam upatrzone garnki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że Ty też sprzętu się nie boisz :). Ja wcześniej za punkty wybrałam szlifierkę oscylacyjną i patelnię grillową. Punkty się przydają :).

      Usuń
  5. Też tak miałam jak moja córka szła do przedszkola czy do pierwszej klasy. Obawy okazały się niepotrzebne - tak jak w Twoim przypadku. Dzieci rosną i dojrzewają, i stają się bardziej samodzielne. I czas tak szybko płynie...
    Skrzyneczka imponująca. Punktów nie zbieram ale muszę zmotywować męża.
    Pozdrawiam pięknie i ślę serdeczności.
    Na moim blogu czeka na Ciebie niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Moniu, czas płynie zbyt szybko i dzieci coraz mniej wymagają naszej uwagi. Z jednej strony to dobrze, ale wzbudza tęsknotę za tymi chwilami, gdy byłyśmy niezastąpione. Ahh taka kolej rzeczy. Motywuj męża :), ja dzięki zbieraniu punktów kilkakrotnie odbierałam fajne nagrody. Dziękuję Ci za niespodziankę, nie mogę się doczekać słoiczka od Ciebie. Uściski :).

      Usuń
  6. Moja Basia w poniedziałek zaczyna zerówkę;)Jestem o nią spokojna, bo już trzeci rok będzie chodziła do tego miejsca, za to ona tę"zerówkę" przeżywa strasznie...Myślę, że za rok będę bardziej panikować, kiedy zacznie się "prawdziwa" szkoła. A z dziećmi tak już jest Moniu, że wbrew pozorom radzą sobie znacznie lepiej niż myślimy;)Zuch dziewczynki! I pewnie za kilka lat znów będę przeżywać to całe przedszkole na nowo;)))pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to Ty i Twoja córeczka macie już za sobą te najgorsze chwile. U mnie na szczęście dziewczyny bardzo polubiły przedszkole i ani razu jeszcze nie miały oporów przed pójściem do niego. Jak Twoja młodsza córeczka podrośnie, to pewnie i tak będziesz miała stres. Oczywiście życzę Ci go jak najmniej. Pozdrawiam Cię.

      Usuń
  7. Mój synek od tygodnia w nowym przedszkolu i świetnie się zaaklimatyzował, tfu tfu..:)Odpukać!
    A walizeczka świetnie Ci pasuje i tylko te, co próbują swoich sił w majsterkowaniu, docenią taki skarb. Ja zbieram na szlifierkę :)!!!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój synek to dzielny chłopczyk, że tak dobrze odnalazł się w nowej sytuacji. Oby jak najdłużej tak było :). Zgadzam się, jak ktoś zaczyna tworzyć coś samemu to wie, ile potrafią zdziałać dobre narzędzia. Ja szlifierkę z Payback już mam i jestem z niej bardzo zadowolona. Buźki Justynko :).

      Usuń
  8. ja zawsze wymieniłam na bon - muszę sprawdzić ile to już mam punktów.
    Ps dobry wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze pokuszę się o jakiś gadżet :). Dziękuję Ewuniu :).

      Usuń
  9. Bardzo Ci z nią do twarzy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniś widzę że TY tak jak ja lubisz takie przydatne gadzety ja w zeszłym roku na urodziny zazyczyłam sobie szlifierkę ;) My juz 6 klasa i dopadł nas rota więc jeszcze sobie przedłużamy wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Agatko, kompletuję sobie powoli zestaw narzędzi, tak abym mogła spokojnie samodzielnie wszystkim się zająć. Szlifierka bardzo się przydaje, prawda? No to pięknie zaczęliście rok szkolny, dużo zdrówka Wam życzę. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. O proszę i to nas łączy - wykształcenie i zamiłowanie do majsterkowania;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło spotykać tyle przyjaznych ludzi i to w dodatku o podobnych zainteresowaniach i wykształceniu :). Panie filolog z zacięciem do tworzenia :).

      Usuń
  12. Dzielne dziewczynki :)
    Pamiętam swoje obawy, kiedy moja córka pierwszy raz poszła do przedszkola. Oczywiście okazało się, że radzi sobie bardzo dobrze, to mnie tylko rozsadzały emocje.
    Taka zamiana z aktówki na walizkę narzędziową bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Cieszę się, że nie jestem odosobniona w swoich odczuciach. Widać, musimy bardziej wyluzować i zaufać tej dojrzałości naszych dzieci :). Pozdrawiam Cię :).

      Usuń
  13. Ja za punkty wybrałam sobie fajną patelnię bo brakowało mi drugiej, takiej do ogrzewania jednej porcji. Ślicznie się prezentujesz z tą skrzynką, mogłabys zagrać w reklamie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to mi teraz posłodziłaś. Przed kamerą źle się czuję, nawet na własnym weselu mnie krępowała :). Ja też wybrałam patelnię, ale grillową. Przydaje się :). Uściski :).

      Usuń
  14. Dobrze mieć takie przybory w domu i mit że są one tylko dla mężczyzn, ABSOLUTNIE się z tym nie zgadzam. Sama lubie spędzić czas na tworzeniu, zmienianu i jakbym miała okazje to robiłabym to non stop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie narzędzia są niezbędne w domu, a twierdzenie, że są tylko dla mężczyzn nie ma sensu. Nam kobietom taka skrzynka jest jak znalazł :). Super, że Ty też lubisz majsterkować :). Pozdrawiam :).

      Usuń
  15. Bardzo przydatna skrzyneczka narzędzi nie tylko dla Panów :))
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Aniu, Paniom też się przydaje :). Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny. Jeśli coś Cię zainteresowało lub masz jakiekolwiek pytania, napisz na adres: moniagck@wp.pl